مجله تاپ‌ناز‌

از طب سوزنی برای درمان جوش های صورت استفاده کنید

 از طب سوزنی برای درمان جوش های صورت استفاده کنید

طب سوطنی کاربردهای وسیعی دارد و می تواند خیلی از مشکلات مرتبط با سلامتی را برطرف کند. یکی از استفاده های طب سوزنی، درمان جوش ها صورت است.

جوش صورت با طب سوزنی درمان می شود

به گزارش تاپ ناز و به نقل از مجله سلامت؛ بیشتر افراد برای درمان جوش صورت از کرم‌ها و لوسیون‌های مختلفی استفاده می‌کنند. این افراد تلاش می کنند با کمک لایه بردارها و کرم‌های مرطوب کننده از شر آکنه یا جوش صورت خلاص شوند. بر اساس یک مطالعه ۳۰۰ ساله، زمان آن فرا رسیده است که به دنبال یک درمان جایگزین باشید. زمانی که صحبت ازآکنه یا جوش صورت به میان می‌آید، طب سوزنی پیشگام خواهد بود. یک مرور سیستماتیک از ۴۳۳ آزمون انجام شده در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که طب سوزنی در درمان جوش صورت موثر است.

برخی از درمان‌های فردی همچون حجامت می تواند اثربخشی بهتری نسبت به داروهای شیمیایی داشته باشد. طب سوزنی به معنای قرار دادن سوزن‌های استریل شده و ریزی در پوست است که معمولا درد شدیدی به همراه ندارد. این کار به مغز کمک می‌کند تغییراتی را در بدن ایجاد نماید. اگرچه این روش ممکن است برای شما جدید باشد اما چینی‌ها بیش از ۲۰۰۰ سال است که از آن برای درمان بیماری‌ها و شرایط مختلف استفاده می‌کنند.

استفاده از طب سوزنی برای درمان آکنه اغلب شامل تغییرات رژیم غذایی و استفاده از گیاهان دارویی چینی و مکمل‌های مختلف به همراه جلسات هفتگی طب سوزنی است. متخصصان بر این باورند که مزایای طب سوزنی فراتر از درمان آکنه و جوش صورت است. کرم‌های معمولی که برای درمان آکنه مورد استفاده قرار می‌گیرد تنها عدم تعادل موجود در بدن را سرکوب می‌کند. به همین خاطر استفاده از این کرم‌ها می‌تواند عوارض جانبی ناخواسته همچون خارش، خشکی پوست و حتی خطر بروز نقص در تولد را به همراه داشته باشد. سوزن‌هایی که در نقاط خاصی از بدن اعمال می‌شود سیگنال‌هایی را برای تقویت سیستم ایمنی یا گوارش ارسال می‌کند ، التهاب را کاهش می‌دهد و انرژی را به سایر نقاط بدن منتقل می‌سازد. درمان با طب سوزنی می‌تواند باعث سلامت کل بدن شود و بعد از طی چند جلسه، بیماران بهبودهای زیادی را در خواب، گوارش، سطح استرس و انرژی خود تجربه خواهند کرد. یافته‌ها همچنین نشان می دهد زمانی که طب سوزنی با داروهای گیاهی ترکیب شود می تواند در افزایش تعداد بیماران درمان شده مفید باشد. به نظر می رسد طب سوزنی با بدن ارتباط برقرار می‌کند. این در حالیست که داروهای گیاهی مواردی را برای بدن فراهم می‌آورد تا بتواند چنین تغییراتی را در خود ایجاد کند. ترکیب این دو مورد(طب سوزنی و گیاهان دارویی) می‌تواند فرایند درمان را تسریع کند.

برای طب سوزنی سعی کنید حتماً یک متخصص شناخته شده و حرفه ای را انتخاب کنید.

مطالب مشابه را ببینید!