مجله تاپ‌ناز‌

برای ماندگار شدن سایه چشم این ترفند را اجرا کنید

برای ماندگار شدن سایه چشم این ترفند را اجرا کنید

با این ترفند آرایشی می توانید باعث ماندگاری و زیباتر ماندن سایه چشم و آرایش چشم شوید.

 

ساخت پرایمر سایه چشم و ترفند ماندگاری آرایش چشم

سایه چشم یکی از قسمت های آرایشی است که مورد علاقه بسیاری از خانم هاست . اما نگرانی در مورد عدم ماندگاری سایه چشم هم یکی از دغدغه هایی است که خانم ها با آن درگیر هستند. معمولا به علت اینکه پلک ها ، یکی از مناطق نسبتا چرب صورت هستند، پس از چند ساعت، سایه چشم کم کم پخش شده و آرایش چشم را خراب می کند. اما خوشبختانه محصولاتی در فروشگاه های لوازم آرایشی موجود هستند که به دوام بیشتر سایه بسیار کمک خواهند کرد و پرایمر یکی از بهترین هاست.چرا که موجب تثبیت سایه و ماندگاری بیشتر آن می شود.به علاوه، پرایمر ، رنگ واقعی سایه را بهتر نشان داده و به این ترتیب، باعث زیبایی هر چه بیشتر سایه خواهد شد.

اما لازم نیست که این تثبیت کننده های سایه چشم را از فروشگاهها تهیه کنید بلکه میتوانید خودتان در خانه راهی برای تثبیتسایه چشم بیابید.

ترفند آرایشی که برای آماده سازی پلک ها پیش از سایه زدن به شما معرفی می کنیم، احتمالا تبدیل به یکی از روش های موردعلاقه تان خواهد شد. در این روش که از مداد لب به رنگ پوست استفاده می شود، علاوه بر اینکه فرمول نسبتا چسبناک و نرم آن موجب ماندگاری سایه چشم خواهد شد، بلکه این رنگ موجب خواهد شد تا سایه چشم های بسیار روشن با جلوه ای گرم تر و بهتر نمایش داده شود و درخشندگی زیبایی پدید آورد

ساخت پرایمر سایه چشم

برای ماندگار شدن سایه چشم این ترفند را اجرا کنید

ساخت پرایمر برای تثبیت سایه چشم

وسایل مورد نیاز:
• مداد لب رنگ پوست
• سایه چشم رنگ روشن
• ریمل
مراحل:

در نقطه ای از پلک که قصد استفاده از سایه چشم را دارید، با کشیدن خط لب آن را پر کنید.

قلموی آغشته به سایه چشم رنگ روشن را برداشته و روی خط لب سایه بزنید و قلم را به راست و چپ حرکت دهید.
در نهایت ریمل بزنید.

ماندگاری سایه چشم با این ترفند

مطالب مشابه را ببینید!