مجله تاپ‌ناز‌

بهترین مدل عینک آفتابی برای آقایان +عکس

چگونه بهترین مدل عینک افتابی را انتخاب کنیم؟

راهنمای انتخاب بهترین مدل عینک برای آقایان

متداولترین اکسسوری در کنار لباسی شیک و کفش‌هایی زیبا که ظاهر شما را کامل می‌کند، عینک آفتابی است.

 

امروزه، عینک‌های آفتابی بخش مهمی از قفسه‌ی لباس هر کسی را تشکیل داده‌اند، و انتخاب درست عینک هم خودش پروژه‌ایست! چرا که هم می‌تواند ظاهر شما را خوب کند، هم بد.

مدل عینک

با سبک های مختلف عینک آفتابی آشنا شوید

عینک‌ های آفتابی فقط مخصوص تابستان یا بهار نیستند، بلکه در طول کل سال کاربرد دارند، پس باید بیشتر پول خرج کرده و هوشمندانه انتخابشان کنیم. در این مقاله، فهرستی از انواع عینک‌های آفتابی که هر کدام معرف سبکی هستند را با هم مرور می‌کنیم.

عینک های آینه‌ای (باحال)

عینک آفتابی برای آقایان,عینک های آفتابی مردانه

با عینک آفتابی آینه ای اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

این عینک‌های منعکس کننده، خیلی باحالند! باعث جلب توجه شده، و باعث می‌شوند مردی با اعتماد بنفس بنظر بیایید. این نوع عینک‌ها هیچوقت از مد نمی‌افتند، این عینک‌ها از انواع دیگر متفاوتند. اگر قرار است به لب ساحل بروید، پیشنهاد می‌کنم که چنین عینکی را در لیست بایدهای خودتان داشته باشید.

عینک هایی با فریم گرد (با شخصیت)

عینک آفتابی مردانه,عینک های آفتابی مردانه با فریم گرد

عینک آفتابی فریم گرد بهترین عینک مخصوص تابستان

این نوع عینک خوراک تابستان است، اما حواستان باشد، عینک‌های با فریم گرد به هر صورتی نمی‌نیشند. از آنجایی که فریم این نوع عینک‌ها کوچک است، باید اندامی لاغر و باریک داشته باشید. اما اگر عاشق این هستید که انواع ظاهرها را تجربه کنید، پس این عینک مخصوص شما ساخته شده. عینک‌هایی که فریم گرد دارند، روی صورت‌های مربع شکل، مستطیلی، و یا آنهایی که شکل قلب هستند، عالی بنظر می‌رسد. در دهه‌ی ۱۹۲۰، این عینک‌ها مد بودند، اما امروزه نیز دوباره به دنیای مد برگشته‌اند.

عینک هایی با فریم طرح دار (سرزنده)

عینک آفتابی 2015,عینک های آفتابی مردانه 94

عینک آفتابی فریم های طرح دار مناسب برای بهار و تابستان

معمولا فریم‌هایی که کلا مشکی یا فلزی هستند، جزو انتخاب‌های آقایان است، می‌توانید آنها را در تمام طول سال استفاده کنید. اما بهار و تابستان، فصل رنگ‌های متفاوتند. جرات داشته باشید و این فریم‌های رنگی یا طرح‌دار را امتحان کنید.
عینک هایی با فریم بزرگ

عینک آفتابی 2015,عینک های آفتابی مردانه 94

عینک آفتابی با فریم های بزرگ ، مناسب برای همه فصول

حتما دیده‌اید که بازیگران مختلف و شخصیت‌های بزرگی، عینک‌هایی با فریم بزرگ استفاده می‌کنند. این عینک‌ها مخصوص فصل خاصی نیستند، می‌توانید در تمام طول سال از آنها استفاده کنید، حتی اگر از مد افتاده باشند. پرده‌ای که جلوی چشمانتان را می‌گیرد، رمز و رازی می‌سازد. چه کسی پشتش مخفی شده؟

عینک های ویفری (کلاسیک)

عینک آفتابی مردانه 2015,عینک آفتابی برای آقایان

عینک های ویفری،عینکی همیشگی و مناسب برای همه جا و مکان است

عینک‌های ویفری همیشه محبوب بوده‌اند. این سبک هیچوقت از دور خارج نمی‌شود. هیچوقت دوست نخواهید داشت که بدون این عینکتان خانه را ترک کنید. ویفرها از پلاستیک‌های خاص، چوب‌هایی با لیزر برش داده شده، و لنزهای با کیفیت ساخته می‌شوند، و اگر درست از آنها مراقبت کنید، سال‌ها برایتان کار خواهند کرد. این نوع عینک‌ها، با هر نوع لباس غیر رسمی عالی است.

عینک هایی با فریم D شکل (مدرن)

عینک آفتابی مردانه,عینک های آفتابی مردانه 2015

ظاهری مدرن و سبکی قدیمی با عینک های فریم D شکل داشته باشید

این عینک‌ها که در محدوده‌ی وسیعی از مواد و شکل‌ها تولید می‌شوند، ظاهری مدرن برایتان می‌سازند، و سبکی قدیمی دارند که هنوز از مد نیفتاده. تشخیص دادن عینک‌هایی که فریم D شکل دارند با عینک‌های مربعی یا مستطیلی خیلی راحت است. این نوع عینک، برای صورت‌های گرد عالی است. مثلا عینک‌های دولچه و گابانا را تست کنید، عالی‌اند، عالی!

خلبانی (سبک قدیمی از مد نیفتاده)

عینک آفتابی 2015,عینک های آفتابی مردانه 94

عینک آفتابی خلبانی فریمی نازک و فلزی، و لنزی به شکل یک قطره‌ی بزرگ دارد

عینک‌های خلبانی تقریبا مناسب همه‌اند. بدین معنی که با هر شکل صورتی و با هر نوع لباسی سازگار است. بدون هیچ شکی، عاقلانه‌ترین انتخاب این است که عینک خلبانی خود را مارک ری بن بخرید. این نوع عینک، فریمی نازک و فلزی، و لنزی به شکل یک قطره‌ی بزرگ دارد، بنابراین می‌توانید کل حدقه‌ی چشم شما را بپوشاند، و بیشتری مقدار ممکن از نور محیط را از چشم شما دور نگه دارد.

عینک‌های پهناور (ورزشی)

 

عینک آفتابی مردانه 2015,عینک آفتابی برای آقایان

عینک‌های آفتابی ورزشی ظاهری پهناور دارند، از چشم‌های شما در برابر ذرات ریز محافظت می‌کنند
عینک‌های آفتابی که ظاهری ورزشی و پهناور دارند، بخاطر پوشانندگی زیادی که هنگام فعالیت‌های حرفه‌ای فراهم می‌کنند، در وهله‌ی اول توسط ورزشکارها استفاده می‌شود. این عینک‌ها براحتی توسط زوایای نیم دایره‌شان که تقریبا به صورت می‌چسبند قابل شناسایی هستند. این نوع عینک‌ها دید شما را کاهش نمی‌دهند، بعلاوه از چشم‌های شما در برابر ذرات ریز و کثیفی‌ها محافظت می‌کنند.

مطالب مشابه را ببینید!