مجله تاپ‌ناز‌

بهترین کرم برای رفع چین و چروک دور چشم

کرم های ضد چروک دور چشم با مارک ها و برندهای مختلف در بازار موجود است که هر کدام قیمت خاصی دارند. اما واقعا کدام کرم برطرف کننده چین و چروک، پف دور چشم و چین و چروک را از بین می برد؟

آیا کرم های دور چشم واقعا اثر دارند؟

خیلی از خانم های برای از بین بردن مشکلات پوست به ویژه چین و چروک و پف ترجیح میدهند که از کرم های دورچشم استفاده کند اما به چه قیمتی؟

چشم ها اولین چیزهایی هستند که هنگام نگاه کردن در آینه دیده می شوند. اما توجه داشته باشید، هر وقت که عیبی در چشم های خود دیدید، خصوصا اگر در سنین میانسالی هستید، باید در وهله اول از قرار گرفتن در جلوی آینه خودداری کنید؛ حالا چه مشکل حلقه های تیره زیر چشم باشد و چه چین و چروک و پف کردگی. این معایب معمولا از نزدیک ظاهر مشخص تری دارند.

اما می توانید با چند ترفند ساده به نتایج غافلگیر کننده ای دست پیدا کنید. اطلاعات زیادی در مورد کرم های دور چشم وجود دارد. تعداد کرم های موجود آنقدر زیاد است که هر کسی درباره آنها حرفی برای گفتن دارد. با این حال، انتخاب یک کرم ایده آل که برای پوست تان موثر باشد، مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه است.

بهترین ترکیبات موجود در کرم دور چشم برای جوانسازی پوست

برای آنکه در پیدا کردن کرم مناسب دور چشم خود به مشکل برنخورید، با ما همراه باشید تا با رایج ترین مشکلات دور چشم بیشتر آشنا شوید. ترکیبات بسیاری به کاهش علائم دور چشم کمک می کنند. پس از محصولاتی استفاده کنید که حاوی ترکیبات موثر هستند.

بهترین کرم برای رفع چین و چروک دور چشم

نکات مهم در انتخاب و خرید کرم دورچشم

کرم دور چشم برای پف کردگی زیر چشم

با افزایش سن، پوست شکننده زیر چشم ها ضعیف تر می شود، چون تولید کلاژن در این ناحیه کاهش می یابد. در نتیجه، چربی زیر پوست برآمده شده و باعث ایجاد ظاهری پف کرده می شود.

پپتیدها به تولید کلاژن کمک کرده و ساختار پوست شما را تقویت خواهند کرد. رتینول نیز موجب تحریک روند تولید کلاژن می شود. بنابراین، اگر از پف زیر چشم رنج می برید، بهتر است از کرم های دور چشم حاوی پپتید استفاده کنید.

کرم دور چشم برای رفع حلقه های تیره دور چشم

حلقه های تیره دور چشم معمولا به دلیل برجستگی رگ های خونی زیر پوست چشم پدید می آیند. این حلقه ها معمولا مشکل ارثی محسوب می شوند. از این رو، هر قدر هم که بخوابید، نمی توانید از شکل گیری آنها جلوگیری کنید. با افزایش سن، حلقه های تیره دور چشم بیشتر نمایان می شوند.

توصیه می شود از کافئین برای کاهش علائم ناشی از حلقه های تیره استفاده کنید. برای این کار باید از محصولات حاوی کافئین به صورت موضعی استفاده کنید تا عروق خونی زیر چشم ها سفت تر شوند و حلقه های تیره کمتر در دید باشند.

بهترین کرم برای رفع چین و چروک دور چشم

کرم دور چشم مخصوص پوست خشک و بی حالت

هیدراته بودن پوست نقش به سزایی در بهبود کیفیت پوست دارد. وقتی پوست خشک باشد، چین و چروک ها در عمق بیشتری از پوست ظاهر می شوند و برجسته تر جلوه می کنند.

کرم های مرطوب کننده کمک می کنند که پوست شما مرطوب بماند. اما از آنجایی که پوست زیر چشم ها خیلی حساس است، توصیه می شود از کرم های دور چشم ملایم در این ناحیه استفاده کنید.

کرم دور چشم طبیعی و چین و چروک سطحی و خطوط پاکلاغی

چین و چروک و خطوط پاکلاغی پیامد اجتناب ناپذیر پیری هستند. اما راه های زیادی برای جلوگیری از تشدید آنها وجود دارد. ترکیبات موثر زیادی به کاهش ظاهر خطوط پاکلاغی و چین و چروک سطحی پوست کمک می کنند. ترکیبات زیر تاثیر چشمگیری دارند:

بهترین کرم برای رفع چین و چروک دور چشم

کرم دورچشم عالی برای رفع چین و چروک

عنصر کلیدی:رتینول

رتینول معمولا در رتبه اول جای دارد؛ چون به تولید کلاژن کمک می کند. با این حال، از آنجایی که برای پوست های حساس نامناسب است، توصیه می شود قبل از مصرف محصولات حاوی رتینول کمی احتیاط کنید. شاید بهتر باشد از کرم های حاوی پپتید استفاده کنید.

عنصر کلیدی:ویتامین C موضعی

ویتامین C نیز به افزایش تولید کلاژن کمک می کند. توصیه می شود از کرم های اسید اسکوربیک برای رفع چین و چروک سطحی پوست تان استفاده کنید.

حالا وقت آن است که از آینه دوری کنید!

حالا که به یک کرم دور چشم خوب مجهز شده اید و از داشتن آن احساس رضایت می کنید، می توانید به راه های دیگری فکر کنید که این تابستان بیش از پیش زیبا جلوه کنید.

شاید بخواهید یک رژ لب جدید بخرید، یا چند لباس رنگارنگ به کمد لباس های تان اضافه کنید یا اینکه دستور پخت چند غذای خوشمزه را یاد بگیرید یا حتی ورزش کنید، فرقی نمی کند؛ فقط مطمئن شوید که زمان و انرژی زیادی را صرف تمرکز بر مشکلات زیر چشم خود نمی کنید. چون خیلی بعید است که دیگران هم تا این حد به معایب زیر چشم هایتان توجه کنند!

بهترین کرم دور چشم که چین و چروک و پف را برطرف می کند

مطالب مشابه را ببینید!