مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی سالومه مجری منوتو و عکس های همسرش و دلیل جدایی از همسرش

سالومه

بیوگرافی و عکس های سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا یکی از مجریان و تهیه کنندگان جوان شبکه من و تو ۱ است. سالومه دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان می باشد.

سالومه پیش از پیوستن به تلویزیون من و تو ۱ سابقه کار در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه های زن و ایران و شبکه بی بی — فارسی رو داره و به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت ۵ سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشته.
سالومه همیشه عاشق کسب تجربه‌های جدید و دنبال انجام کارهای ماجراجویانه و نوآوری بوده که باعث شد به کار خبرنگاری و تلویزیونی کشیده بشه، سالومه حیوانات رو بسیار دوست دارد و خوردن غذاهای جدید لذت میبرد، به فیلمهای رومانتیک ،اکشن و معماگونه هم علاقه منده، موسیقی رو خیلی دوست داره بطوریکه کلاس آواز رفته و میتونه پیانو بزنه.

سالومه و همسرش

شوی تلویزیونی سالی تاک، که با تهیه کنندگی سالومه بروی آنتن شبکه من و تو ۱ می رودتصاویر و ویدئوهای ارسالی از ایران را تقریبا با اهدافی سیاسی پخش می‌کند. این تصاویر و کلیپ‌ ها توسط شهروندان آماتور داخلی و بنا بر موضوعات هفتگی اعلامی برنامه از شبک ه‌های ماهواره‌ ای ارسال می‌شود. او هم نمونه‌ای از کسانی است که نان وطن خوردند و نماندند.

سالومه چرا از همسرش جدا شد؟

سالومه پس از برگزاری سری نخست برنامه “آکادمی‌ گوگوش” با برنده این مسابقه یعنی سروش تهرانی ازدواج کرده  و پس از مدتی از وی جدا شد.

اما نکته جالب توجه اینجاست که او پس از جدایی مدت زیادی سکوت کرد و از علت طلاقشان سخنی به میان نیاورد. به همین علت کنجکاوی مخاطبان  برای این طلاق زود هنگام بر انگیخته شد و کار به جایی رسید که در یکی از برنامه ها سالومه ازدواج خود را انکار کرد و صریحا گفت هنوز ازدواج نکرده و همچنین همه حرف و حدیث ها را شایعه خواند.

با بالا گرفتن سوال ها و جنجال ها در این مورد چندی پیش همسر سابق او پرده از حقیقت برداشت و علت جدایی شان را در عکس نوشته ای در شبکه توئیتر انتشار داد.

او در قسمتی از این متن نوشته است: «همانطور که فهمیده بودم سالومه انتخاب خوبی بود اما بعد از مدت کوتاهی متوجه شدیم گرایشاتمون یکی نیست سالومه مثل سیاوش و آرام گرایشات متفاوتی داشت برای همین در آرامش کامل تصمیم به جدایی گرفتیم»

متنی که همسر سابق سالومه منتشر کرد

سالومه سیدنیا

عکس های سالومه سیدنیا مجری شبکه منوتو

سالومه سیدنیا سالومه سیدنیا سالومه سیدنیا سالومه سیدنیا سالومه سیدنیا سالومه سیدنیا سالومه سیدنیا سالومه سیدنیا

مطالب مشابه را ببینید!