مجله تاپ‌ناز‌

حقایق جالب در مورد شارلیز ترون بازیگر زن زیبا و خوش اندام

شارلیز ترون

شارلیز ترون بازیگر زن زیبای هالیوودی یکی از پرطرفدارترین و موفق ترین بازیگران زن است. اما نکات و حقایقی جالب در مورد شارلیز ترون وجود دارد که شاید شما تا به حال نشنیده اید. همیشه زندگی سلبریتی ها به دلیل سرشناس بودن دارای حواشی و جنجالی های زیادی است.

حقایق خواندنی زندگی شارلیز ترون بازیگر زن زیبارو

 

شارلیز ترون بازیگر فیلم هایی مانند «وکیل مدافع شیطان»، «شغل ایتالیایی» و «مکس دیوانه: جاده خشم» است.شارلیز ترون تا به حال در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته و توانسته برای جوایز زیادی نامزد شود. وی همچنین یک بار موفق شده اسکار را از آن خود کند.

علی رغم آن که اطلاعات زیادی درباره زندگی شخصی خانم ترون وجود دارد، اما نکاتی هستند که کمتر کسی آن ها را شنیده است. ما در این مقاله قصد داریم آن ها را مورد بررسی قرار دهیم و به اطلاع شما برسانیم. تا پایان همراه باشید.

شارلیز ترونعکس شارلیز ترون

زبان اول شارلیز ترون انگلیسی نیست. وی با زبان آفریقایی و در کشور آفریقای جنوبی بزرگ شده است.

شارلیز ترون
به خاطر آن که ترون در مزرعه ای منزوی زندگی می کرده، بهترین دوست بازیگر سرشناس یک بز به نام بوک بوده است.

شارلیز ترونشارلیز ترون و تام هنکس

ترون به تام هنکس بازیگر سرشناس سینما علاقه زیادی داشت. این ماجرا بعد از تماشای فیلم «splash» رخ داد. آن ها در فیلم «آن کاری که می کنی» با یکدیگر همبازی بودند، اما قضیه خیلی زود پایان یافت.

شارلیز ترون
وی همیشه به زیبایی امروزش نبوده است. شارلیز ترون در دوران کودکی به خاطر بیماری یرقان، توسط آنتی بیوتیک تحت درمان قرار گرفت. همین مسئله سبب شد که دندان هایش پوسیده شوند. دندان های دائم او تا سن ۱۱ سالگی رشد نکردند.
شارلیز ترون
بعد از نمایش موفق در زمینه رقص، خانم ترون در مدلینگ نیز به فعالیت پرداخت. او در سال ۲۰۱۳ توانایی هایش را با چنینگ تیتوم بازیگر و مدل آمریکایی به نمایش گذاشت.
شارلیز ترون
مدت کوتاهی بعد از آن که وی به لس آنجلس رفت، شارلیز ترون برای نقد کردن یک چک به بانک مرجعه کرد، اما وقتی متوجه شد که چک متعلق به این ایالت نیست و نمی توان کاری با آن انجام داد، به شدت عصبانی گشت. یک ایجینت ماجرا را دید و کارتش را به خانم بازیگر داد.
شارلیز ترون
ترون در آستاه بازی در فیلم «دختران شو» بود، اما نقش را به الیزابت برکلی واگذار کرد. وی بعد ها از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد و گفت که انگار یک فرشته محافظ دارد.
شارلیز ترون
برنده شدن او در اسکار به خاطر بازی در فیلم «هیولا»، باعث شده که وی نخستین زن متولد آفریقای جنوبی لقب بگیرد که توانسته این افتخار را به دست آورد.
شارلیز ترون
او در سال ۲۰۰۷ پروژه توسعه شارلیز ترون را کلید زد تا به این شکل از کودکان آفریقایی در برابر ایدز محافظت کند.
شارلیز ترون
وی در زندگی شخصی روزهای سخت نیز داشته است. خانم ترون در کودکی شاهد قتل پدرش توسط مادر خود بوده است. البته این کار به خاطر حمله ور شدن پدر او انجام گرفت و دفاع شخصی به حساب آمد.
شارلیز ترون
علی رغم آن که او از سال ۱۹۹۵ میلادی در سینمای آمریکا حضور داشته، وی تا سال ۲۰۰۷ شهروند ایالات متحده به حساب نمی آمد.
شارلیز ترون
شان پن و شارلیز ترون هر دو در یک سال موفق شدند اسکار را از آن خود کنند. این دو زمانی با یکدیگر رابطه داشتند.

حایق بسیار جالب در مورد شارلیز ترون

 

مطالب مشابه را ببینید!