مجله تاپ‌ناز‌

خاص ترین مدل های کفش و صندل مردانه

مدل های کفش و صندل مردانه

جدیدترین و شیک ترین کفش های اسپرت و مجلسی مردانه

علاوه بر نکاتی که در انتخاب یک کفش مناسب از جنبه حفظ سلامتی باید در نظر گرفت انتخاب یک مدل مناسب بخشی از راز شیک پوشی است . کفش های مردانه به چند سبک و مدل تقسیم بندی می شوند که پرطرفدارترین آنها کفش کتونی ، کفش بروگ ، کفش های لوفر و کالج چرم و جیر و کفش های رسمی که جدیدترین سری آنها را در این بخش از دنیای مد نمناک مشاهده می کنید. برای آشنایی بیشتر شما با مدلهای کفش های مردانه معرفی مختصری خواهیم داشت از چند مدل کفش مناسب برای تیپ های رسمی و اسپرت.

تصاویر مدل کفش های جدید مردانه و پسرانه

مدل های کفش و صندل مردانه

کفش مردانه بروگ

بروگ کفش چرم دباغی نشده است که اصالتا متعلق به کشور ایرلند  می باشد. اگر نگران بوی بد پاهایتان در تابستان هستید، با به پا کردن این کفش ها دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت. این کفش های چرم مقاومت زیادی دارند. کفش های بروگ را در جلسات کاری و مراسم رسمی می توانید به پا کنید. این کفش با بلوز یا تی شرت های سفید، لیمویی و جین به خوبی ست می شود.

مدل های کفش و صندل مردانه

کفش مردانه کالج

کفش های کالج مردانه از ان دسته از کفش های راحتی هستند که با اکثر تیپ های رسمی و مجلسی ست می شوند . طرح چرم و جیر کالج یکی از مدلهای پرطرفدار در میان پسران جوان است که اهمیت خاصی به تیپ و پوشش خود می دهند. پاشنه تقریبا یکدست و تخت این کفش ها و ارتفاع مناسب پنچه کفش از مهمترین دلایل راحتی این دسته از کفش هاست.

مدل های کفش و صندل مردانه

کفش مردانه لوفر

یک کفش پسرانه و مردانه مناسب برای فصل بهار و تابستان ، کفش لوفر است که یکی از اصلی ترین انتخاب مدلینگهای برندهای معتبر فرانسوی و ایتالیایی در فشن شوهای سالیانه است. شاید این کفش با پاشنه ای که دارد به نظرتان راحت نباشد اما برخلاف باور برخی راحتی این کفش در مقایسه با کفش های رسمی دیگر عالی است.

مدل های کفش و صندل مردانه

مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه
مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه مدل های کفش و صندل مردانه

مدل کفش های خاص و زیبای مردانه

مطالب مشابه را ببینید!