مجله تاپ‌ناز‌

دلایلی برای عدم سفر به ویتنام!

ویتنام کشوری است که انواع حاذبه های گردشگری را دارد. از شهرهای شلوغ گرفته تا سواحل شن و ماسه ای وسیع، کوهستان های زیبا، غذاهای خوشمزه و … این کشوری همه را در خود دارد.

سفر به ویتنام و دلایلی برای نرفتن به این کشور

ویتنام علیرغم چشم اندازهایی که دارد توریست ها نظرهای بسیار متفاوتی در مورد آن دارند و در واقع این کشور ترکیب بی مانندی از طبیعت و فرهنگ و تاریخ را در خود جای داده است. در این نوشتار از الی گشت دلایلی را به شما معرفی می کنیم که طبق آن ها نباید هرگز از ویتنام دیدن کنید.

ویتنام

اگر ماجراجویی را دوست ندارید هیچ وقت از ویتنام دیدن نکنید

ویتنام یکی از تاپ ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا به خصوص برای افراد ماجراجو و افرادی است که عاشق هیجان هستند. فرقی هم ندارد که بخواهید در جاده های جنگلی موتور سواری کنید یا روی شن و ماسه ها به اسکیت روی شن بپردازید! در هر صورت سفر به ویتنام یک سفر تمام عیار برای آدرنالین دوستان است. طبیعت گردی در دره های سبز  و شالیزارهای پهناور خوش رنگ تجربه ای است که واقعا اگر نه فقط در ویتنام بلکه در کمتر کشوری از جهان به این شکل با آن روبرو می شوید. ویتنام با داشتن همه ی این مواهب طبیعی بهشت ماجراجویان است. درکنار همه ی این ها بد نیست تا بدانید که بزرگ ترین غار جهان در این کشور قرار دارد، نام این غار هنگ سون دونگ است. غارها همیشه به عنوان یکی از اسرار آمیز ترین پدیده های طبیعی دنیا شناخته می شده اند که پایان خیلی از آن ها مشخص نیست. برای رسیدن به این غارها باید از رودخانه ها، کوه ها و دره های مختلفی بگذرید. علاوه بر این، می توانید رنج وسیعی از تفریحات آبی را هم امتحان کرده و قلبتان را حسابی به تپش بیندازید! بنابراین اگر از هیجان و ماجراجویی بدتان می آید هیچ وقت نباید به ویتنام بروید. اگر هم بر عکس، راه رفتن روی لبه ی تیغ را دوست دارید، این جا همان جایی است که برایتان ساخته شده است.

همچنین : راهنمای سفر به هانوی در کشور ویتنام

ویتنام

اگر قلبتان برای غذاهای خوشمزه نمی تپد هیچ گاه به ویتنام سفر نکنید

ویتنام و تایلند در کنار هم، دو ستاره ی درخشان جنوب شرقی آسیا هستند. شاید باورتان نشود اما خوشمزه ترین و معروف ترین غذای ویتنام یعنی همان فو، فقط ۱ دلار قیمت دارد! این کشور به اندازه ای در انواع غذا و سوپ ها متنوع است که هر توریستی را به حیرت وا می دارد، انواع سوپ ها، سبزیجات تازه و گوشت های گریل شده را با قیمت بسیار کم می توانید در این کشور تهیه کنید. بنابراین اگر دوست ندارید غذاهای فوق العاده خوشمزه را با قیمت های بسیار ارزان امتحان کنید، بهتر است هیچ گاه به ویتنام نروید.

ویتنام

اگر که قهوه دوست نیستید دور ویتنام را خط بکشید

در این دنیا ممکن است افراد زیادی وجود داشته باشند که خیلی اهل خوردن قهوه نباشند، اما حتی اگر شما جز این دسته از افراد هستید باید بدانید که طعم قهوه های ویتنام با هر جای دیگری تفاوت دارد. ویتنام دومین تولید کننده ی بزرگ قهوه در دنیاست و ویتنامی ها هم عادت دارند تا قهوه هایشان را با شیر تازه و آب نارگیل میکس کنند پس اگر دوست ندارید تا طعم بسیار متفاوت و خاصی از قهوه را امتحان کنید، بهتر است هیچ وقت به ویتنام سفر نکنید.

ویتنام

اگر دوست ندارید با فرهنگ های جدید آشنا شوید به ویتنام نروید

قبل از هر اقدامی اول این مورد را بخوانید. هر کسی در سفر به هر نقطه ای از دنیا تجربه ی متفاوتی دارد و در صورتی که مثلا شما از چند نفر شنیده باشید که سفر به کشوری بد است و اصلا تجربه ی خوبی نبوده است، دلیل نمی شود برای شما هم بد باشد! و این موضوع به آن جا بر می گردد که هر کس سلیقه ای متفاوت از شخص دیگر دارد. ویتنام از نظر خیلی از افراد یکی از مهمان نوازترین کشورهای آسیایی بوده است و افراد زیادی گفته اند که در طول سفر به ویتنام مردم همیشه با روی باز از آن ها استقبال کرده اند و همیشه در خانه هایشان را به روی آن ها باز گذاتشه اند. البته افرادی هم بوده اند که از از مردم ویتنام به عنوان مردمانی فریب دهنده یاد کرده اند. مردم ویتنام فرهنگ متفاوت و جالبی به نسبت دیگر کشورهای جهان دارند البته ممکن است که بسیاری از باورها و عقاید آن ها با آنچه که ما باور داریم متفاوت باشد اما دیدن این فرهنگ ها از نزدیک به باز شدن فکر کمک زیادی می کند و به عبارت دیگر آدم را دنیا دیده می کند.

پس اگر دوست ندارید تا فرهنگ های دیگری را ببینید به ویتنام سفر نکنید اما اگر به دنبال آن هستید، هر چه زودتر به ویتنام بروید و با شیوه ی متفاوت زندگی آشنا شوید.

ویتنام

اگر تنوع دوست ندارید به ویتنام فکر هم نکنید

همان طور که در ابتدای این نوشتار هم گفته شد، ویتنام یکی از متنوع ترین کشورهای جهان به لحاظ طبیعت و چشم انداز ها و غذاهای مختلف و دیگر جاذبه ها است. در واقع تعداد اماکن دیدنی ای که در این کشور وجود دارد به طرز عجیبی بارنکردنی و زیاد است. بنابراین اگر از دیدن چشم اندازهای متنوع و مناظر طبیعی زیاد لذت نمی برید، به ویتنام سفر نکنید.

ویتنام

اگر از دیدن کوه ها و کوهستان های سرسبز لذت نمی برید به ویتنام سفر نکنید

هم افرادی که عاشق پیاده روی در طبیعت هستند و هم افراد علاقه مند به کوهنوردی، مطمئنا عاشق سفر به ویتنام می شوند. در کوهستان های این کشور، مسیرهای پیاده روی بی نهایت زیادی وجود دارد که هم از نظر طول مسیر و هم درجه ی سختی با هم تفاوت دارند اما از یک نظر مشترکند و آن هم زیبایی شان است. بنابراین اگر دوست دارید خودتان را به چالش بکشید اینجا یکی از بهترین جاهای دنیاست و اگر هم از ماجراجویی در کوه های سرسبز با حیات وحش فوق العاده بدتان می آید، ویتنام کشور خوبی برای شما نخواهد بود.

ویتنام

مطالب مشابه را ببینید!