مجله تاپ‌ناز‌

دلیل زیبایی پوست و جوانی کمند امیرسلیمانی چیست؟

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر معروف ایرانی هم اکنون 45 سال سن دارد و با این وجود هنوز هم زیبا و جوان است و پوستی صاف و جوان دارد. اما راز زیبایی پوست صورت او چیست؟

زیبایی پوست و صورت کمند امیرسلیمانی

کمد امیرسلیمانی زاده سال 1352 است و 45 سال سن دارد و همچنان زیبایی و جوانی اش را حفظ کرده است. از آنجایی که جوانی و زیبایی پوست بازیگران زن همواره برای طرفداران جالب بوده است و می خواهند بدانند که راز زیبایی آنها چیست در این مطلب در مورد روش های کمند برای زیبایی پوستش می خوانید.

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی بازیگر مشهور کشورمان

کمند امیرسلیمانی خیلی کم به پزشکان متخصص پوست و مو مراجعه می کند و می گوید شاد در تمام طول عمرم شاید دو بار به متخصصین پوست و برای پاکسازی پوست مراجعه کرده ام. این بازیگر با کارهای روزانه ای که انجام می دهد پوست خود را به صورت زیبا و طبیعی نگه داشته است. اما توصیه های او برای زیبایی چیست :

کمند امیرسلیمانی

این بازیگر تاکنون از هیچ نوع ماسک پوستی استفاده نکرده و اگر هم ریزش مو داشته باشد از قرص های مکمل روی استفاده می کند. کمند از کودکی عادت داشته که شب ها زود بخوابد و این یکی از رازهایی است که باعث جوانی پوستش شده است. دیر خوابیدن می تواند باعث پیری پوست صورت شود. اگر پوستی شاداب می خواهید باید شب ها زودتر بخوابید.

کمند امیرسلیمانی

راز جوانی کمند امیرسلیمانی

کمد به طور کل دخانیات و دود سیگار را دشمن پوست می داند. او همیشه ورزش شنا را در برنامه روزانه اش دارد و به همه خانم ها پیشنهاد می کند که شنا کنند. کمند به عمل زیبایی اعتقادی ندارد و می گوید که کمکی به زیبایی نمی کند بلکه به صورت مصنوعی زیبایی می بخشد.

او می گوید که اگر چروک های صورت با سن هماهنگ باشند زشت نیست بلکه فرد را جا افتاده و زیبا نشان می دهد. این بازیگر به سراغ عمل های جراحی زیبایی صورت نرفته و علاقه ای به دستکاری صورتش ندارد.

 

مطالب مشابه را ببینید!