مجله تاپ‌ناز‌

رسوا شدن خواننده مشهور به دلیل داشتن رابطه جنسی و تجاوز + عکس خواننده

فیلمی که به صورت مخفیانه از خواننده مشور منتشر شده است او را در حال رابطه جنسی و تجاوز به یک دختر نشان می دهد. این فیلم سیاه باعث افت محبوبیت این بازیگر و خواننده مشهور شده است.

رابطه جنسی و تجاوز خواننده مشهور با دختر لو رفت 

کلیپ از رابطه جنسی این خواننده از سوی دختر قربانی منتشر شده است و این دختر ادعا کرده است که خواننده معروف به او تجاوز کرده است و رابطه جنسی بدون اجازه وی بوده است. خواننده و بازیگر معروف مراکشی با اتهام سنگین و سیاه در فرانسه مواجه است.سعد لمجرد، خواننده و بازیگر Actor معروف عرب که از طریق برنامه سوپر استار مشهور شد به اتهام سنگین ارتباط با یک دختر جوان بازداشت شد و با شرایط تشدید جرم Crime و جنایت Crime در فرانسه مواجه است.

رسوا شدن خواننده مشهور به دلیل داشتن رابطه جنسی و تجاوز + عکس خواننده

عکس خواننده متجاوز و دختر

وکیل این خواننده معروف در خصوص انتشار فیلم هایی مبنی بر ایجاد ارتباط سعد با یک دختر جوان به خبرنگاران گفت: موکل من باید از این اتهام تبرئه شود، زیرا فیلم ها نشان دهنده آن است که این ارتباط با رضایت طرفین صورت گرفته است. وی ادامه داد: به نظر ما انتشار این کلیپ از سوی شاکی – دختر جوان – است اما در مورد قصد وی فقط می توانیم حدس بزنیم که امیدوارم هیچ کدام از این حدس ها درست نباشد.

 

در حال حاضر همه طرفداران این چهره مشهور در انتظار صدور رای دادگاه هستند، رایی که ممکن است در ازای آن سعد مجبور شود برای همیشه از دنیای چهره ها خداحافظی کند.

همچنین بخوانید : 

مطالب مشابه را ببینید!