مجله تاپ‌ناز‌

زنده سوزاندن 19 دختر کرد توسط داعش

زنده سوزاندن 19 دختر کرد توسط داعش

زنده سوزاندن دختران کرد در قفس آهنی

در یکی از میادین موصل، داعش به طرز وحشیانه ای دختران و زنان کرد را در درون قفس آهنی انداخت و این دختران و زنان کرد زنده زنده سوزاند

این اعدام وحشیانه در یکی از میادین موصل، مقر داعش در عراق و در حضور صدها تن اتفاق افتاد و بنا بر گزارش ها، تروریست های داعش این زنان را داخل یک قفس آهنی زنده  در آتش سوزاندند.

عبدالله الملا فعال محلی می گوید این زنان به علت امتناع از بردگی جنسی برای اعضای داعش مجازات شدند و هیچ کس نتوانست آنها را از این اعدام وحشیانه نجات دهد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تروریست های داعش شمال عراق را سال 2014 اشغال کردند. در پی این اشغال، حدود 400 هزار نفر این منطقه را ترک کردند اما دهها هزار نفر از جمعیت کردهای ایزدی این منطقه هنوز نتوانسته اند فرار کنند.

داعش هزاران تن از زنان و دختران ایزدی را به بردگی جنسی گرفته است و آنها که موفق به فرار شده اند می گویند برخی زنان برای رهایی از وحشت اسارت به دست داعش اقدام به خودکشی می کنند.
بنا بر اعلام سازمان ملل، داعش نزدیک به 3500 تن که اکثر آنها زنان ایزدی هستند را به بردگی گرفته است و در مناطق تحت اشغال این گروه، هر فردی با مذهب متفاوت یا مخالف با داعش به بردگی گرفته می شود.

مطالب مشابه را ببینید!