مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی آناهیتا نعمتی ؛ زندگی شخصی ازدواج و طلاق و عکس های آنا نعمتی و همسرش

در این بخش بیوگرافی آناهیتا نعمتی بازیگر زن ایرانی را ارائه کرده ایم. در ادامه اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی، ازدواج او با بازیگر قدیمی، طلاق و تصاویری جدید از این بازیگر را آماده کرده ایم.

بیوگرافی آنا نعمتی

آناهیا نعمتی معروف به آنا نعمتی متولد 20 تیر سال 1356 درد شهر شاهرود است او هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. پدر او مهندس و مادرش کارمند است. او یک خواهر دارد و یک برادر به نام آرین دارد که 13 از خودش کوچکتر است. در دوران مدرسه دختری شیطون و همچنین درس خوان بود و او بدترین نمره ای که در مدرسه را گرفته را هیچ وقت فراموش نمی کند که نمره یک در فیزیک بود. این نمره به دلیل شیطنت های زیاد بود که باعث دبیر فیزیک به او یک دهد!

آنا نعمتی

نخستین تجربه بازیگری و بازی در تئاتر

آناهیتا نعمتی بازی در تئاتر را در سال 1372 و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد.

آنا نعمتی

نخستین سریال آنا

وی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال 1374 به دنیای بازیگری معرفی شد.

آنا نعمتی

نخستین فیلم آنا نعمتی

او بازی در سینما را از سال 1375 شروع کرد. او دوره های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذراند و برای نخستین بار در نقش کوتاهی در فیلم هیوا به کارگردانی رسول ملاقلی پور در سال 1375 ایفای نقش کرد.

او بازی در سریال مسافر به شهرت رسید.

آنا نعمتی

بازی در نقش های سخت

او تا قبل از باری در فیلم پارک وی به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1385 در سینما با نقش های دیگری مطرح شده بود، ولی پس بازی در این فیلم نشان داد که می تواند در نقش های سخت تر هم بازی کند.

او در فیلم زن دوم به کارگردانی سیروس الوند یکی از نقش های اصلی را به عهده داشت و در سکانسی، جایی که از بهرام با بازی محمدرضا فروتن می خواهد که به او فرصت دهد، به یاد ماندنی شد.

این بازیگر با فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنده و ایفای نقش یک مادر شکست خورده، وارد مرحله جدیدی از بازیگری شد که تحسین منتقدین را در پی داشت و بعد از آن، با بازی درد تئاتر و همین طور، نقش آفرینی در فیلم های انارهای نارس، ماحی و عصر یخبندان، سعی کرد تا گزیده کار باشد و بیشتر، برای ایفای نقش های خوب و متفاوت صبر کند.

آنا نعمتی

ازدواج با ابوالفضل پورعرب و طلاق

همسر ساق او ابوالفضل پورعرب است که حاصل ازدواج آنها یک دختر است.  نام دختر آنها رایکا است.

آنا نعمتی در مورد دخترش می گوید :

خیلی خوشحالم که رایکا را دارم و خوشحالم که با سن و سال کم او را به دنیا آورده ام، چون الان خیلی با هم دوست هستیم. همیشه به خودم می گویم ای کاش در 17-18 سالگی به دنیا می آوردمش. رایکا انگیزه ی زندگی، کار کردن، موفقیت، پیشرفت و ساختن من است. بسیار دختر باهوشی است و منتقد کارهای من. یکی از دلایلی که بعضی از فیلم ها را بازی نکردم رایکا بود.چند تا از کارهای من را دید و گفت خجالت نمی کشی اینها را بازی کرده ای؟ این چه بازی است کردی؟ (می خندد) ولی خیلی جاها آمده و تئاترهایم را دیده و تشویقم هم کرده. خیلی بیشتر از سن اش می فهمد.

آنا نعمتی

دلیل تغییر اسم از آناهیتابه آنا چیست؟

آنا نعمتی در اصل نامش آناهیتا است که او در این مورد می گوید :

دلیلش تشابه اسمی با خانم آناهیتا همتی بود که قبل از من و در سال 1372 وارد این عرصه شده بود، در حالی که من سال 76 وارد سینما شدم. خب خانم همتی قدیمیتر از من بود. اسمشان هم جا افتاده بود و شناخته شده بودند. سه – چهار سال اولی که وارد این عرصه شدم، اغلب مصاحبه هایی که از من چاپ میشد، اطلاعات غلط داشت! در حقیقت اطلاعات خانم همتی جای من نوشته میشد! از سال تولد بگیرید تا اطلاعات فیلمها و سریالها. و همینطور عکس! حتی گاهی در تیتراژها هم این اشتباه پیش می آمد. به همین خاطر احساس کردم که باید یک تفاوتی ایجاد شود. از فیلم «پارک وی» به بعد بود که تصمیم گرفتم اسمم را به آنا تغییر دهم.

آنا نعمتی

کلاس های هالیوود

او در سال 1390 پس از بازی در فیلم یکی ماخود باهات حرف بزنه، حدود 2 ماه سفری به آمریکا داشت و در فستیوال فیلم نور شرکت کرد. در آنجا به کلاس های هالیوود اکتینگ استلا ادلر رفت و شیوه بازیگری خاص و متفاوت تری از چیزهایی که در ایران آموخته بود را تجربه کرد.

انتشار عکس بی حجاب

آناهیتا نعمتی در تیر ماه سال 13402، برای نخستین بار عکسی بدون داشتن حجاب از خودش را در روز تولدش منتشر کرد.

آناهیتا نعمتی

عکس های اینستاگرام آنا نعمتی

در این قسمت شاهد جدیدترین عکس های آناهیتا نعمتی ANA NEMATI هستید.

آنا نعمتی

عکس جدید آنا نعمتی

آنا نعمتی

بیوگرافی کامل آنا نعمتی

آنا نعمتی

عکس های جدید آنا نعمتی

آنا نعمتی

تصاویر اینستاگرامی آنا نعمتی و هنگامه حمیدزاده

آنا نعمتی

جدیدترین عکس های آنا نعمتی بازیگر زن ایرانی

آنا نعمتی

تصاویر جدید آنا نعمتی

آنا نعمتی

عکس بازیگر زن ایرانی آنا نعمتی و همسرش

آنا نعمتی

عکس آنا نعمتی در کنار شبنم فرشادجو و سحر زکریا

آنا نعمتی

عکس و بیوگرافی آناهیتا نعمتی

مطالب مشابه را ببینید!