مجله تاپ‌ناز‌

عکس های اکرم محمدی امینی دختر بیلیاردباز ایرانی

رویترز 2 عکس از اکرم محمدی امینی بیلیاردباز ایرانی را در تمرینات سه روز قبل در کرج را منتشر کرده است.اکرم محمدی امینی یکی از حرفه ای ترین دختران بیلیاردباز ایرانی است.

ملی پوش ایران که همین چند روز پیش در مسابقات جهانی هند شرکت کرده بود. مسابقات آماتوری که اکرم تنها بانوی ایرانی حاضر درآن مسابقات به شمار می آمد.

عکس های اکرم محمدی امینی دختر بیلیاردباز ایرانی

محمدی شاید در میان دختران ایرانی اسنوکر نابغه باشد اما در میان آماتورهای جهانی رتبه خوبی به دست نیاورد و در همان مرحله گروهی حذف شد. او در گروه C مسابقات همراه دخترانی از روسیه ،آلمان ، هند و استرالیا و مصر قرارداشت که با کسب یک پیروزی مقابل همگروهی مصری اش در گروه پنجم شد و به مرحله حذفی مسابقات صعود نکرد.

در همین مسابقات آماتوری ایران 4 نماینده در گروه مردان داشت که از میانشان یکی در مرحله گروهی حذف شد ، دونفر به میان 32 اسنوکر باز آماتور جهان رسیدند و فقط سهیل واحدی بود که توانست به جمع 16 اسنوکر باز اماتور قرار بگیرد.

عکس های اکرم محمدی امینی دختر بیلیاردباز ایرانی

شاید رتبه اکرم محمدی امینی رتبه ای ویژه نباشد اما موفقیت او در ایران که اسنوکر زیاد میان دختران محبوبیت ندارد اینقدر قابل توجه بوده که عکس های تمرین او را روی خروجی رویترز می بینید.

مطالب مشابه را ببینید!