مجله تاپ‌ناز‌

عکس های دختر 17 ساله زیباترین مدل جهان

عکس سوپر مدل موفق دنیا

عکس های مدل زیبای 17 ساله زیبا

این دختر یک مدل 17 ساله است. او چهره فوق العاده جذابی دارد و  بخاطر فرم لبها و فاصله بین دندانهایش همه او را میشناسند.

لیندی ویکسون اهل شهر آرکانزاس است و از 10 سالگی وارد دنیای مد شد. وی در نمایشهای مد پاییز و زمستان 2011 شرکت داشته است و از آژانس مد ماریلین به دنیای مد معرفی شده است. این دختر زیبا متولد 12 آپریل سال 1994 است.

این سوپر مدل معروف کیست؟

لینزی ویکسون Lindsey Wixson سوپر مدل آمریکایی در تاریخ ۱۱ آپریل ۱۹۹۴ در آرکانزاس آمریکا در خانواده ای که پدر او Thomas مشغول شغل مکانیک و نصب دیش های ماهواره ای و مادر او Michele راننده اتوبوس بودو یک خواهر بزرگتر به نام kiresten که لینزی شباهت خیلی زیادی به او دارد متولد شد.

لینزی دارای قد ۱.۷۸ و وزن kg ۵۵ می باشد و از علایقش می شود به هنر و نویسندگی اشاره کرد؛ دوستان او مدل هایی مانند Daphne Groeneveld و Camille Rowe هستند.

شروع فعالیت مدلینگ و مدل شدن این سوپ مدل

شروع حرفه مدلینگ لینزی ویکسون قبل از ورود و آشنایی با حرفه مدلینگ هدف او سرآشپزی یا دنیای وکالت بود، اما این رویا هم زمان با مطالعه مقاله ای در مجله Reader از یاد او رفت و لینزی پس از آن تصمیم به مدل شدن گرفت و این شروعی برای یادگیری این حرفه بود. لینزی زمانی که تنها ۱۲ سال سن داشت توسط یک غریبه نیز به او دنیای مدلینگ پیشنهاد شد .لینزی ویکسون برای امتحان کردن شانس خود در حرفه مدلینگ به لس آنجلس سفر کرد.

در این قسمت شاهد عکس های سوپر مدل زیبای روسی هستید.

این دختر یک مدل 17 ساله است. او چهره فوق العاده جذابی دارد و بخاطر فرم لبها و فاصله بین دندانهایش همه او را میشناسند. لیندی ویکسون اهل شهر آرکانزاس است و از 10 سالگی وارد دنیای مد شد. وی در نمایشهای مد پاییز و زمستان 2011 شرکت داشته استو از آژانس مد ماریلین به دنیای مد معرفی شده است. این دختر زیبا متولد 12 آپریل سال 1994 است.

بیشتر : عکس های زیباترین مدل خردسال جهان

 

این دختر یک مدل 17 ساله است. او چهره فوق العاده جذابی دارد و بخاطر فرم لبها و فاصله بین دندانهایش همه او را میشناسند. لیندی ویکسون اهل شهر آرکانزاس است و از 10 سالگی وارد دنیای مد شد. وی در نمایشهای مد پاییز و زمستان 2011 شرکت داشته استو از آژانس مد ماریلین به دنیای مد معرفی شده است. این دختر زیبا متولد 12 آپریل سال 1994 است. این دختر یک مدل 17 ساله است. او چهره فوق العاده جذابی دارد و بخاطر فرم لبها و فاصله بین دندانهایش همه او را میشناسند. لیندی ویکسون اهل شهر آرکانزاس است و از 10 سالگی وارد دنیای مد شد. وی در نمایشهای مد پاییز و زمستان 2011 شرکت داشته استو از آژانس مد ماریلین به دنیای مد معرفی شده است. این دختر زیبا متولد 12 آپریل سال 1994 است.

همچنین : عکس های دختران سوپر نینجای ایرانی! (فیلم)

 

عکس سوپر مدل

 

عکس سوپر مدل

 

عکس سوپر مدل این دختر یک مدل 17 ساله است. او چهره فوق العاده جذابی دارد و بخاطر فرم لبها و فاصله بین دندانهایش همه او را میشناسند. لیندی ویکسون اهل شهر آرکانزاس است و از 10 سالگی وارد دنیای مد شد. وی در نمایشهای مد پاییز و زمستان 2011 شرکت داشته استو از آژانس مد ماریلین به دنیای مد معرفی شده است. این دختر زیبا متولد 12 آپریل سال 1994 است.

عکس های دختری زیبا که سوپر مدلی معروف است

عکس سوپر مدل عکس دختر زیبا سوپر مدل عکس دختر زیبا سوپر مدل عکس دختر زیبا سوپر مدل عکس دختر زیبا سوپر مدل عکس دختر زیبا سوپر مدل عکس دختر زیبا سوپر مدل عکس دختر زیبا سوپر مدل

مطالب مشابه را ببینید!