مجله تاپ‌ناز‌

عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک!

تصاویر جالب از روستای متروکه زیبا ولی زیبا

درختان مو از دیوارهای خانه‌ها بالا می‌روند و از درون پنجره‌ها به داخل نفوذ می‌کنند. این درخت‌ها سپس در راهروی خانه‌ها نیز می‌خزند تا تمام ساختمان را در دل خود پنهان کنند؛ گویا طبیعت قصد دارد انتقام گیرد.

در شرق استان ژِجیانگ جزایر شِنگسی قرار دارد که یکی از آن‌ها جزیره «گوکی» است. در این جزیره زمان انگار از حرکت ایستاده است. اینجا روزی یکی از مناطق پر رفت و آمد ماهیگیری بود و حالا چنان متروکه شده که انگار هزاران سال است کسی پا در آنجا نگذاشته است.

فاصله این جزیره تا شانگهای نسبت به وسعت چین چندان زیاد نیست اما فاصله سطح آرامش این دو مکان زمین تا آسمان با هم متفاوت است. برخی از جزیره‌های جزایر شنگسی برای گردشگران خارجی به خصوص کسانی که عاشق غذاهای دریایی هستند بسیار جالب است، اما برخی دیگر از آن‌ها کاملا خالی از سکنه است.

صحنه‌ای که در جزیره گوکی خلق شده است شبیه صحنه‌هایی است که در فیلم‌ها خلق می‌شود با این تفاوت که این بار طبیعت دست به کار شده است. پس از اینکه اقتصاد چین شکوفا شد، مردم این روستا ترجیح دادند تا به خود چین بروند و آنجا صید کنند، زیرا در آنجا می‌توانند به راحتی ماهی‌ها را انتقال دهند و بفروشند. حالا اما کسی در این خانه‌ها ساکن نیست و باعث شده که روستای متروک مانند یک هزارتو به نظر برسد.

عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک! عکس های دیدنی از روستای زیبا ولی ترسناک!

مطالب مشابه را ببینید!