مجله تاپ‌ناز‌

فولکس واگن تیگوان Allspace مدل 2018 | مشخصات قیمت و تصاویر تیگوان Allspace

فولکس واگن تیگوان Allspace مدل 2018

فولکس واگن مدل تیگوان Allspace

مشخصات قیمت و تصاویر فولکس واگن از مدل تیگوان Allspace

فولکس واگن از مدل تیگوان Allspace رونمایی کرد و سال آینده نیز مدل هفت نفره‌ی این خودرو را روانه‌ی بازار می‌کند.

فولکس واگن برای بازار ایالات متحده نسخه‌ای از مدل تیگوان را با فاصله‌ی محوری بیشتر معرفی کرد که با نام تیگوان Allspace شناخته خواهد شد. این خودرو در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۸۸ وارد بازار خواهد شد و این هفته به طور رسمی درنمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ از آن رونمایی شده است.

این مدل روی پلتفرم و ساختار ماژولار فولکس واگن به نام MQB ساخته می‌شود که در مدل‌ هاچ بک گلف و شاسی بلند سایز بزرگ اطلس نیز مورد استفاده قرار گرفته است. مدل طویل‌تر تیگوان همچنین دارای هفت عدد صندلی است و فاصله‌ی بین دو محور آن به میزان ۱۱۲ میلیمتر طولانی‌تر از نسخه‌ی عادی این خودرو است.

چیزی که نسخه‌ی دارای طول محوری بیشتر را از نسخه‌ی معمولی تیگوان متمایز می‌کند، طراحی متفاوت سپر عقب است که به خروجی‌های دو گانه‌ی اگزوز و دیفیوزر مجهز شده است. چنین طرحی نمای عقبی این خودرو را بیشتر شبیه به مدل‌های اخیر فولکس واگن یعنی گلف ۲۰۱۷ و اطلس می‌کند.

فولکس واگن تیگوان Allspace مدل 2018

نمای داخلی فولکس واگن مدل تیگوان Allspace

در داخل کابین، صندلی‌های ردیف دوم توانایی حرکت طولی روی ریل دارند تا ورود و خروج از صندلی‌های ردیف سوم سهولت پیدا کند. همچنین در این مدل از تیگوان شاهد استفاده از سیستم جدید فولکس واگن با نام کابین دیجیتال هستیم که جایگزین پشت آمپرهای متداول شده است و با سیستم‌های اندروید اتو و اپل کارپلی سازگاری دارد. این سیستم توانایی برقراری ارتباط با آینه‌های خودرو نیز دارد.

نسخه‌ای که برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته شده است، به یک پیشرانه‌ی بنزینی توربوشارژردار از نوع TSI به حجم ۲ لیتر مجهز است که می‌تواند ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتون‌متر گشتاور  تولید کند. به صورت استاندارد، قدرت تولیدی پیشرانه از طریق یک جعبه دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار به چرخ های جلو ارسال می‌شود؛ اما به صورت آپشن امکان سفارش تیگوان آل اسپیس به همراه سیستم چهارچرخ محرک فولکس واگن با نام 4Motion نیز وجود دارد.

فولکس واگن تیگوان Allspace مدل 2018

امکاناتی که در بازار آمریکا به صورت استاندارد روی تیگوان عرضه خواهند شد، شامل کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف کامل و حرکت دوباره به همراه سیستم‌های کمکی هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک پشت سر و حرکت بین خطوط هستند.

فولکس واگن تیگوان Allspace مدل 2018

نمای جانبی فولکس واگن مدل تیگوان Allspace

صندلی‌های ردیف سوم در مدل دیفرانسیل جلو به صورت استاندارد موجود هستند، اما در مدل‌های چهارچرخ محرک باید آن‌ها را به صورت آپشن و جداگانه سفارش داد. سایر امکانات خودرو شامل سقف شیشه‌ای پانوراما و درب صندوق بار برقی هستند. یک نکته در خصوص تیگوان دارای فاصله‌ی محوری بیشتر این است که این خودرو در بازار آمریکا مجهز به جعبه دنده‌ی خودکار از انواع دارای مبدل گشتاور است اما در بازار استرالیا با جعبه دنده‌ی دو کلاچه DSG فولکس واگن عرضه خواهد شد.

تیگوان Allspace , تصاویر مشخصات و قیمت فولکس واگن مدل تیگوان Allspace

مطالب مشابه را ببینید!