مجله تاپ‌ناز‌

مشخصات و تصاویر هیوندای سوناتا 2018 فیس لیفت

هیوندای سوناتا 2018 فیس لیفت

عکس هیوندای سوناتا 2018

تصاویر و مشخصات هیوندای سوناتا 2018 فیس لیفت

Hyundai Sonata 2018

کمپانی کره‌ای هیوندای در هفته‌ی جاری به‌صورت رسمی از هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ فیس‌لیفت در کره‌ی جنوبی رونمایی کرد.

هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ فیس‌لیفت در زادگاه خود، کره‌ی جنوبی، رونمایی شد تا هواداران این برند خودروسازی بیش از این در انتظار این خودروی کره‌ای باقی نمانند. با این که این خودرو تنها یک فیس‌لیفت از مدل قبلی است، اما تغییرات مهم و زیادی را تجربه کرده است و در ظاهر آن شاهد به‌کارگیری زبان طراحی جدید هیوندای، مشابه زبان طراحی به‌کار رفته در مدل هاچ‌بک i30، هستیم.

هیوندای سوناتا 2018 فیس لیفت

نمای روبروی هیوندای سوناتا 2018

در نمای روبه‌رو جلوپنجره‌ی آبشاری هیوندای، چراغ‌های باریک و چراغ‌های روز عمودی ظاهری خشن‌تر و پویا‌تر به سوناتای جدید بخشیده‌اند. با این که تغییرات در نمای جلویی خودرو نیز اعمال شده‌اند، اما طراحی عقب خودرو دست‌خوش تغییرات بیشتری شده است. به‌طور کلی طراحی پشت خودرو بسیار تمیزتر از گذشته است که شاید دلیل آن را بتوان در باز طراحی المان‌های آن جست‌وجو کرد. چراغ‌های عقب سوناتا ۲۰۱۸ فیس‌لیفت دگرگون شده و تا حدودی شبیه طراحی‌های آئودی شده است و نام سوناتا بر روی درب صنوق عقب به زیبایی نمای پشتی این خودرو افزوده است.

هیوندای سوناتا 2018 فیس لیفت

نمای داخللی هیوندای سوناتا 2018

سوناتای فیس‌لیفت با رینگ‌های ۱۷ و ۱۸ اینچی عرضه خواهد شد که اندازه‌ی آن‌ها با توجه به نسخه‌ی خودرو تعیین می‌شود. در نمونه‌ی دو لیتری توربوی اسپرت جلوپنجره مشکی است، چراغ‌های جلو و قاب چراغ‌های روز با رنگ مشکی تزیین شده‌اند و زیر سپر جلو و قاب آیینه‌های بغل نیز مشکی رنگ هستند. علاوه بر این، در نسخه‌ی توربو از تزیینات کروم روی دستگیره‌ها، قسمت‌های جانبی خودرو و خروجی‌های دوگانه‌ی اگزوز که از دیفیوزر عقب خارج شده‌اند، استفاده شده است.

هیوندای سوناتا 2018 فیس لیفت

در فضای داخلی دکمه‌های کنترلی با دکمه‌های پیانویی تعویض شده‌اند. نمایشگر ۷ اینچی مرکزی سیستم اطلاعات و سرگرمی در تمامی مدل‌های سوناتا به‌صورت استاندارد قرار دارد و در صورت نیاز یک نمایشگر ۸ اینچی مجهز به سیستم مسیریابی پیشرفته نیز قابل سفارش است. اپل CarPlay و اندروید اتو نیز به‌صورت استاندارد در مدل‌های جدیدی سوناتا قرار دارند. برای اولین بار شارژ بی‌سیم تلفن همراه به همراه یک درگاه USB برای سرنشینان عقب تدارک دیده شده است.

هیوندای سوناتا 2018 فیس لیفت

فرمان سه ستونه در تمامی نسخه‌های سوناتا ۲۰۱۸ به‌صورت استاندارد وجود دارد و در نسخه‌ی اسپرت توربو قسمت پایین فرمان صاف است. همچنین، در نسخه‌ی اسپرت سوناتا صندلی‌های جلو اسپرت‌تر هستند و سر دنده‌ی خودرو نیز ظاهری اسپرت‌تر دارد. در این سدان سایز متوسط تکنولوژی‌های کمکی نیز به چشم می‌خورند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم کمکی حفظ خودرو بین خطوط، سیستم نور بالای هوشمند و چراغ‌های جلوی دینامیک اشاره کرد. با وجود تمام تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این خودرو، هیوندای صحبتی از سیستم ترمزگیری خودکار در مواقع اورژانسی نکرده است که این امر جای تأمل دارد. در نهایت پیشرانه‌ی دو لیتری این خودرو به یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی اتوماتیک مجهز شده است که البته امکان سفارش نمونه‌های به‌کار رفته در مدل‌های قبلی نیز وجود دارد.

هیوندای سوناتا 2018 فیس لیفت

نظر شما درباره‌ی سوناتا ۲۰۱۸ فیس‌لیفت چیست؟

مطالب مشابه را ببینید!