مجله تاپ‌ناز‌

معرفی  مراکز خرید دبی و اطلاع مالیات خرید در دبی

 مراکز خرید دبی و مالیات خرید دو عنصر مهم  در رشد و توسعه دبی هستند بطوری که دبی را به پایتخت خرید خاور میانه تیدیل کردند.مراکز خرید با نماهای خیره کننده و امکانات مدرنو عرضه معروفترین برند های جهان هر مسافری را مجذوب خودش میکند و چون در دبی مالیات فروش از فروشنده ها اخذ نمیشود در نتیجه کالاهای لوکس با قیمت پایین عرضه میشوند و با این توضیح کسی دست خالی از این مراکز بیرون نمیاد.مهمانان تور دبی میتوانند هرکالایی را با معروف ترین برند از مراکز خرید دبی با قیمتی پایین تر از قیمت کشور مبدا خریداری کنند و لذت ببریند چون لذتی که در خرید و بازارگردی هست در هیچی نیست.این است راز موفقیت دبی، خرید بدون پرداخت مالیات از مراکز خرید زیبا و خیره کننده دبی.

معرفی مراکز خرید دبی و اطلاع مالیات خرید در دبی

مرکز تجاری دبی مال

دبی مال یکی از بزرگترین و معروفترین مراکز خرید دبی است که خودش به تنهایی یک دبی کوچکتر است. دبی مال (Dubai Mall)، درست در نزدیکی برج 829 متری خلیفه، در زمینی به مساحت 11 هکتار، معادل 350 هزار مترمربع احداث شده است. این مرکز خرید همچنین دارای 1,200 فروشگاه، هتلی با ظرفیت 250 اتاق لوکس، 120 رستوران، 22 سینما، اکواریوم، پیست اسکیت سواری، فضای پارکینگ با گنجایش 14,000 ماشین و بی‌شمار دیدنی و امکانات جالب توجه دیگر است. شایعاتی به گوش می‌رسد که نشان دهنده‌ی تمایل شرکت اپل برای گشایش اولین فروشگاه خاورمیانه‌ای خود در این مرکز است .

معرفی مراکز خرید دبی و اطلاع مالیات خرید در دبی

مارینا مال دبی

دبی مارینا مال به بزرگیه دبی مال نیست ولی در نوع خوش بزرگ است و به خاطر نزدیک بودن به ساحل، فضایی کم‌نظیر و چشم‌اندازی زیبا بسیار مورد استقبال مهمانان تور دبی میباشد مرکز خرید مارینا مال در چهار طبقه و ۱۶۰ فروشگاه شامل برندهای معتبر اچ اند ام ، مادر کر ، ریبوک ، منگو ، اسباب بازی فروشی بوتس در این مرکز خرید اعظم قرار گرفته است در فضایی رستوران‌ها و کافه‌های روباز و مشرف به ساحلش برای نفس تازه کردن و خوردن غذا یا قهوه‌ای دلچسب عالی هستند.

اگر از شلوغی و هیاهوی دیوانه‌کننده‌ مراکز خرید دیگر خسته شده باشید یا دنبال مرکز خریدی نزدیک دریا بگردید، «دبی مارینا مال» گزینه مناسبی است. هتل پنج ستاره مارینا هم برای اقامت، درست در کنار این مرکز خرید قرار دارد.

معرفی مراکز خرید دبی و اطلاع مالیات خرید در دبی

 

فستیوال سیتی دبی

فستیوال سیتی یک منطقه تفریحی ، تجاری و مسکونی در دبی است که شهرتش بیشتر بخاطر مرکز خرید آن است و به شهر جشنواره دبی در بین گردشگران شهرت دارد دبی فستیوال سیتی از آن مرکزخریدهایی است که اگر قصد خرید هم نداشته باشید ارزش دیدن و گشتن دارد. هم به فرودگاه بین‌المللی دبی نزدیک است و هم به دیره، مرکز تاریخی شهر. این مرکز خرید بزرگ در واقع یک شهر تمام‌عیار است که معماری خیره‌کننده‌اش را با آب‌نماهای زیبا و گیاهان طبیعی کامل‌ کرده‌اند.

رستوران‌ها و کافه‌های اینجا را می‌توانید کنار آب‌راهه‌ای که همسایه‌ی آن است پیدا کنید و کمی زیر سایه‌بان‌ها بنشینید و هوای تازه بخورید؛ چیزی که در خیلی از مراکز خرید دبی حکم کیمیا را دارد. این‌جا فروشگاه‌ برندهای معروفی مثل اسپریت، آیکیا، مارکز اند اسپنسر، نیویورکر، نایک، آدیداس، کلارکز، کانورس، پاریس هیلتن، تگز و تامی را هم می‌بینید.

معرفی مراکز خرید دبی و اطلاع مالیات خرید در دبی

سیتی سنتر دیره در دبی

از باسابقه های مراکز خرید دبی که در منطقه دیره ،منطقه ی تاریخی دبی قرار دارد مرکز خرید سیتیسنتر دبی است که به خاطر نقشه و معماری خاص و مغازه‌های بزرگ و رنگارنگش هنوز برای گردشگران تور دبی جذابیت دارد. مرکز خرید سیتی سنتر دبی با زير بنايی حدود 370 هزار متر مربع و با بيش از 300 فروشگاه و 13 رستوران و کافی شاپ از بزرگترين و اصلی ترين مراکز خريد دبی و خاورميانه می باشد. بخش فروشگاهی اين مرکز خرید دبی در سه طبقه ساخته شده است. مرکز خرید دیره سیتی سنتر در بین ساکنین شهر دبی , توریست ها داخلی و خارجی بويژه در تعطیلات پایان هفته از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

مطالب مشابه را ببینید!