مجله تاپ‌ناز‌

معرفی هوندا آکورد هیبرید 2017 + تصاویر

هوندا آکورد هیبرید 2017

هوندا آکورد هیبرید 2017 معرفی شد.این خودرو طراحی شبیه به اکورد فیس لیفت است و در ماه آگوست به بازار عرضه می شود.

عکس های هوندا آکورد هیبرید 2017 + تصاویر

شاخه‌ی استرالیایی هوندا صراحتا اعلام کرده آکورد هیبریدی در این کشور عرضه نخواهد شد و تنها مدل هیبریدی هوندا در بازار استرالیا، سوپراسپرت NSX خواهد بود. آکورد هیبریدی تنها در بازار‌های خاصی عرضه خواهد شد. با این حال بررسی مشخصات این خودروی هیبریدی جدید و محبوب خالی از لطف نخواهد بود.

هوندا آکورد هیبرید 2017

تغییرات ظاهری این مدل همانند آکورد فیس لیفت است؛ در نمای جلو اولین چیزی که توجه بیننده را بخود جلب می کند جلوپنجره‌ی بزرگ کرومی است که طراحی جسورانه و زیبایی دارد. این جلوپنجره‌ی جدید بخشی از زبان طراحی جدید هوندا بوده و در نسل جدید هوندا سیویک نیز استفاده شده است. سپر جلو نیز به دو عدد لامپ روشنایی در روز (DRL) مجهز شده و در چراغ‌های اصلی جلو نیز از لامپ‌های LED استفاده شده است. طراحی چراغ‌های عقب با اینکه نسبت به قبل تغییر زیادی نکرده اما چیدمان داخلی آنها کاملا جدید و نو است.

در زمینه‌ی امکانات داخلی خودرو، آکورد جدید از نمایشگری لمسی برای سیستم چند‌رسانه‌ای بهره‌مند است که با Apple CarPlay و Android Auto سازگار شده است. برای صندلی های عقب نیز امکان سفارش گرمکن وجود دارد، چیزی که در نسل قبلی آکورد به عنوان نقطه ضعف این خودرو نسبت به رقبایی چون سوناتا به حساب می‌آمد.

هوندا آکورد هیبرید 2017

در بخش قوای فنی هم آکورد هیبرید نسبت به نسل قبلی بهینه سازی شده است و با افزایش قدرت ۱۶ اسب بخاری نسبت به قبل، مجموع توان آن به حدود ۲۲۳ اسب بخار رسیده است، همچنین هوندا ادعا کرده است که اکورد هیبرید دارای بهترین راندمان در بین رقبای خود خواهد بود.

سایر مدل‌های غیر هیبریدی نیز با همان پیشرانه‌های قبلی عرضه خواهند شد که در مدل پایه شامل پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۷۵ اسب بخار و ۲۲۵ نیوتون متر و در مدل قوی‌تر نیز از پیشرانه‌ی ۳.۵ لیتری V6 با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۳۹ نیوتون متر استفاده خواهد شد.

هوندا آکورد هیبرید 2017

پیش بینی می‌شود که نسل جدید هوندا آکورد به زودی در استرالیا نیز رونمایی شود و فروش آن نیز از تیر ماه (ژوئن یا جولای) آغاز شود.

مطالب مشابه را ببینید!