مجله تاپ‌ناز‌

نحوه استفاده از کانسیلرهای اصلاح رنگ

نحوه استفاده از کانسیلرهای اصلاح رنگ

سالیان سال است که کانسیلرهای اصلاح رنگ در میان مردم از شهرت بالایی برخوردار هستند. این ابزار آرایشی تنها مختص آرایشگرها و متخصصان زیبایی نیست و خیلی ها هنگام خودآرایی از آن استفاده می کنند. اما با این وجود باز هم برای برخی ناشناخته باقی مانده. بنابراین راهنمای مختصری برای استفاده از کانسیلرهای اصلاح رنگ آورده ام تا کمی با نحوه استفاده آنها آشنا شوید.

کانسیلرهای اصلاح رنگ

آرایش اصلاح رنگ پوست

کانسیلر بنفش

این رنگ کانسیلر تون زرد صورت را از بین می برد و برای کسانی که می خواهند به صورت بی روح خود رنگ و رو بدهند یا جای جوش ها را مخفی کنند مناسب است. رنگ بنفش رنگ زرد را خنثی می کند و در نتیجه پوست را سالم و درخشان نشان می دهد.

نحوه استفاده:اگر می خواهید زردی پوست را از بین ببرید باید سراغ قسمت های بزرگ صورت بروید. به عنوان مثال:پیشانی، دو طرف صورت و فک. یک عدد پرایمر صورت بنفش بردارید و با اسفنج به تمام اطراف صورت بزنید. سپس از روی آن کرم پودر بزنید.

کانسیلرهای اصلاح رنگ

اصلاح رنگ پوست

کانسیلر نارنجی

کانسیلر نارنجی برای کسانی که پوست های تون تیره و گرم دارند و می خواهند لکه های تیره و رنگ رفتگی های روی پوست را مخفی کنند. این رنگ کانسیلر برای پوست های روشن ایده آل نیست چون رنگ پوست را بیش از حد متمایل به نارنجی می کند.

نحوه استفاده:مقداری کانسیلر به قسمت هایی از پوست که دارای لکه های تیره هست بزنید و با پد یا انگشت ترکیب کنید. کانسیلر را همانند تصویر به طرف پایین بزنید تا هنگام ترکیب روی گونه ها ترکیب شود.

کانسیلرهای اصلاح رنگ

اصلاح رنگ

کانسیلر سبز

کانسیلر سبز قرمزی پوست را خنثی می کند و آکنه و حساسیت های پوستی را مخفی می کند.

نحوه استفاده:اگر می خواهید قرمزی پوست صورت را از بین ببرید مقداری کانسیلر به قسمت هایی که بیشتر تحت تاثیر حساسیت و آکنه قرمز می شود مثل گونه ها، نوک بینی و چانه بزنید و خیلی آرام با ضربه های ملایم ترکیب کنید. اگر ضربه های محکم بزنید پوست حساس تر شده و قرمزی آن بیشتر نشان داده می شود. برای جای جوش ها بهتر است کانسیلر را به صورت نقطه ای بزنید.

کانسیلرهای اصلاح رنگ

کانسیلرهای اصلاح رنگ

کانسیلر زرد

کانسیلر زرد تون رنگ های آبی و بنفش را خنثی می کند.این کانسیلر بیشتر برای مخفی کردن تیرگی های زیر چشم به کار برده می شود. همچنین به عنوان پرایمر سایه چشم هم استفاده می شود.

نحوه استفاده:کانسیلر را زیر چشم ها به شکل مثلث بزنید. سپس با یک اسفنج یا برس آن را ترکیب کنید. مقداری هم به پشت چشم ها بزنید تا تمام اطراف چشم یکدست شود.

کانسیلرهای اصلاح رنگ

تصحیح کننده رنگ پوست

کانسیلر صورتی

کانسیلر صورتی رنگی سالم به پوست می دهد و خستگی صورت را پنهان می کند.

نحوه استفاده:این کانسیلر را مثل کانسیلر زرد زیر چشم ها و روی پلک بزنید و ترکیب کنید. سپس از روی آن پودر تثبیت کننده بزنید تا کاملا فیکس شود. رنگ صورتی به خاطر خاصیت خنثی کننده ای که دارد دیگر نیاز نیست از روی آن زیاد مواد آرایشی بزنید.

مطالب مشابه را ببینید!