مجله تاپ‌ناز‌

چطور جی میل امن‌تری داشته باشیم؟

در حال حاضر تأیید اعتبار ۲ مرحله‌ای برای بسیاری از کاربران جی میل قابل دسترسی است، از جمله ایران.

این ویژگی امنیتی پیشرفته برای حسابهای گوگل اکنون در بیش از ۱۷۵ کشور قابل دسترسی است.

در وبلاگ رسمی گوگل چنین نوشته شده است؛ ما در ابتدای امسال یک ویژگی امنیتی با نام تأیید اعتبار ۲ مرحله‌ای را معرفی کردیم که از حساب گوگل شما در برابر خطرهایی همچون آشکارشدن گذرواژه (رمز عبور) یا جعل هویت محافظت می‌کند. با واردکردن یک کد تأیید اعتبار یک بار مصرف از طریق تلفن خود پس از واردکردن گذرواژه، شما می‌توانید امکان دسترسی افراد غیرمجاز به حسابتان را دشوارتر کنید.

جی میل

 

افراد مختلف به ما گفته‌اند که تا چه اندازه از این ویژگی رضایت دارند، به همین دلیل است که ما می‌خواهیم تأیید اعتبار ۲ مرحله‌ای را به ۴۰ زبان و در بیش از ۱۵۰ کشور ارائه کنیم.

هرگز فرصتی بهتر از این برای راه‌اندازی آن وجود نداشته: نمونه‌هایی از خبرهای مربوط به سرقت گذرواژه‌ها و دستبرد غیرمجاز به داده‌ها به ما یادآوری می‌کند که با انرژی و پشتکار هرچه بیشتر عمل کرده و از مزایای ابزارهای مختلف برای حفظ ایمنی اطلاعات ارزشمند و آنلاین خود بهره گیریم. امروزه ایمیل، شبکه اجتماعی و سایر حسابهای آنلاین همچنان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند، اما استفاده از تأیید ۲ مرحله‌ای تا حد زیادی این خطرها را از بین می‌برد.

توصیه می‌کنیم کمی وقت بگذارید و با مشاهده ویدیوی تأیید اعتبار ۲ مرحله‌ای یاد بگیرید که چطور مقاومت حساب جی میلخود را در برابر مشکلات رایجی چون گذرواژه‌های تکراری، بدافزارها و حقه‌های فیشینگ بیشتر کنید. در هرکجای دنیا که هستید، برای تأیید اعتبار ۲ مرحله‌ای جی میل ثبت‌ نام کرده و یک گام از افراد نابکار جلوتر باشید.

 

 

مطالب مشابه را ببینید!