مجله تاپ‌ناز‌

کشتن همسر حامله و حبس کردن دو بچه نزدیک به جسد مادر

قتل همسر

مرد بی رحم پاکستانی با ضربات پی در پی چاقو همسر باردارش را همراه با جنین درون شکمش به قتل رساند و سپس جنازه او را در اتاقی در کنار دو فرزندش گذاشت و فرار کرد!

آقای ” تارک خان ” پدر دو فرزند همسر خود را به نام خانم ” نادیا ” اهل انگلستان را در ماه ژوئن در خانه اش واقع در ” منینگ هام بردفورد ” مورد حمله وحشیانه خود توسط چاقو قرار داد به طوری که 17 مورد جراحت در بدن قربانی به جا گذاشت.

براساس گزارش پلیس این مرد جنایت کار پس از به قتل رساندن قربانی در مقابل چشمان فرزندان 3 و 5 ساله خود با به جا گذاشتن چاقو در سینه او درب خانه را به روی فرزندان قفل کرد و از محل جنایت گریخت .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد قربانی خانم ” نادیا ” هنگامی که فقط 17 سال داشت به اجبار به ازدواج ” خان ” 19 ساله در آمد و پس از آن ” نادیا ” بیشتر مدت زمان زندگی اش را به تنهایی در ” یورک شایر ” گذراند در حالی که در این مدت ” خان ” در” پاکستان “به سر می برد .

پلیس در ادامه افزود جنایت کار در اکتبر سال گذشته نزد خانواده اش به “انگلستان ” بازگشت و در شب کریسمس بدیل مورد اذیت و آزار قرار دادن “نادیا ” بازداشت شد و با رضایت دادن ” نادیا ” آزاد شد .

همچنین در ماه گذشته ” خان ” دوباره به دلیل ضرب و شتم ” نادیا ” بازداشت و این بار به پرداخت جریمه نقدی و دور ماندن از حریم شخصی ” نادیا ” محکوم شد.

پلیس در پایان افزود ” خان ” در روز جنایت به طور دزدکی وارد خانه “نادیا ” شد پس از برداشتن چاقو از آشپزخانه در یک حمله غافل گیرانه از پشت سر به ” نادیا ” حمله کرد و او را در 17 مورد ، مورد اصابت چاقو قرار داد به طوری که براثر ضربات وارده به شکمش جنین او جان خود را از دست داد .

” خان ”  در دادگلاهی که اخیرا برگزار شد حضور یافت و به قتل همسر و جنین پسرش متهم و به حبس ابد محکوم شد.

مطالب مشابه را ببینید!