مجله تاپ‌ناز‌

آموزش تبدیل سیمکارت میکروسیم به نانوسیم

آموزش تبدیل سیمکارت میکروسیم به نانوسیم

آموزش تصویری تبدیل سیمکارت های معمولی به نانوسیم و میکروسیم

گوشی هوشمند جدیدی را بصورت اینترنتی خریده‌اید و همه چیز مهیای غرق شدن در دنیای گوشی جدید با امکانات متنوع آن است. آماده جای‌گذاری سیم کارت قدیمی خود در گوشی جدید هستید؛ ولی سیم کارت قدیمی شما بزرگتر از سینی سیم کارت گوشی جدید است. خود شما می‌توانید بدون نیاز به کمک دیگران سیم کارت خود را مهیای استفاده در گوشی جدیدتان کنید. با زومیت همراه باشید.

با توجه به نازک‌تر و فشرده‌تر شدن گوشی های هوشمند، تلاش می‌شود تا ذره ذره فضا برای قرارگیری قطعات داخلی گوشی های هوشمند بصورت فشرده ایجاد شود. یکی از این قطعات که  طی سال‌های اخیر کوچک و کوچک‌تر شده سیم کارت است. شرکت‌ها به پیشتازی اپل تصمیم به کوچک‌تر کردن سیم‌ کارت‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند خود گرفتند و ما به سرعت شاهد تبدیل سیم‌ کارت‌های معمولی که با نام مینی سیم شناخته می‌شدند به میکرو سیم ها و سپس نانو سیم‌ها بودیم.

اگر گوشی هوشمند جدیدی خریده باشید، بخصوص اگر خرید شما اینترنتی باشد ممکن است نیازمند به تعویض سیم کارت قدیمی خود با یک سیم کارت کوچک‌تر باشید. شاید در این موارد راهی که به ذهن ما می‌رسد درخواست از فروشنده گوشی یا مراجعه به نزدیک‌ترین فروشنده برای بریدن و کوچکتر کردن سیم کارت قدیمی ما بارای استفاده در گوشی هوشمند جدیدباشد؛ البته امکان مراجعه به نمایندگی‌های رسمی اپراتور مخابراتی مربوطه برای تعویض سیم کارت (بدون تغییر شماره) وجود دارد.

شاید فرصت یا موقعیت این را نداشته باشید که به فروشنده مراجعه کنید؛ در این صورت فقط به یک قیچی معمولی نیاز دارید. شما به راحتی می‌توانید با بریدن قسمت‌های پلاستیکی اضافه بر روی میکرو سیم خود آن را به یک نانو سیم تبدیل کنید. فقط کافی است یک قانون را به خاطر بسپارید: از لبه‌ها شروع به بریدن کنید و اتصالات طلایی رنگ وسط سیم کارت را نبُرید. حتی اگر قسمت کوچکی از آن را سهوا بُریدید یا نیاز به برش آن وجود داشت جای نگرانی نیست فقط مراقب باشید که برش قسمت‌های طلایی رنگ از حد خاصی بیشتر نشود.

آموزش تبدیل سیمکارت میکروسیم به نانوسیم

شاید نتیجه‌ی کار شما به خوبی برش سیم کارت با کاتر سیم کارت موجود در مغازه‌ها نشود، ولی اگر نیاز به انجام این کار داشتید و فرصت کافی برای رفتن به مغازه یا رسیدن ابزار مورد نیاز نداشتید، می‌توانید به  ترتیب ذکر شده این کار را انجام دهید.

مطالب مشابه را ببینید!