مجله تاپ‌ناز‌

آموزش پیچیدن و فر کردن مو با بابلیس به روشی ساده

پیچیدن مو با بابلیس و همین طور فر کردن آن کار ساده ای است که شاید خیلی از خانم ها بلد نباشند، در این مطلب آموزش پیچیدن و فر کردن مو با بالیس را آموزش می دهیم.

فر کردن و پیچیدن مو با بابلیس

اگر می خواهید در جشن ها و مهمانی ها موهای فر و حالت دار بدون نیاز به آرایشگاه داشته باشید، می توانید موهای خود را در منزل و با بابلیس فر کنید که کار خیلی راحت است. اگر می خواهید موهای فر درشت داشته باشید از بابلیس های بزرگتر استفاده کنید اا اگر می خواهید که موهای شما فر ریز باشد از بابلیس های کوچک استفاده کنید.

آموزش پیچیدن و فر کردن مو با بابلیس به روشی ساده

در این بخش به شما آموزش می دهیم که چگونه با روشی ساده موهای خود را بابلیس کنید تا موهای فر و خوش حالتی داشته باشید.

همچنین ببینید : چند حرکت ساده برای فر کردن مو در منزل

 

آموزش پیچیدن و فر کردن مو با بابلیس به روشی ساده

آموزش روش پیچیدن مو با بابلیس

موهای کوتاه خود را هم می توانید بابلیس بکشید و باید از بابلیس های کوچک که لوله آنها قطر کمی دارند استفاده کنید. برای موهای بلند هم بابلیس های بزرگ که قطر لوله آنها بیشتر است می توانید استفاده کنید.

 

روش پیچیدن مو با بابلیس و فر کردن آن

اولین کار این است که باید موهای خود را به خوبی شانه کنید و بابلیس را به برق بزنید تا خوب گرم شود زیرا برای حالت گرفتن موها باید بابلیس حسابی داغ شود، اگر بار اول است که با این دستگاه کار می کنید دستکش بپوشید تا دست شما نسوزد.

موهای خود را به چهار دسته تقسیم کنید و گیره بزنید، این کار می تواند باعث شود تا موهای شما به صورت منظم فر منطم کنید و در حین کار موها با هم قاطی نشوند. سپس گیره یک قسمت از موهای خود را باز کنید و بابلیس کشیدن را شروع کنید، از نوک موها این کار را شروع کنید به پیچیدن دور بابلیس و تا بالا ادامه دهید کمی بابلیس را در همین حالت نگه دارید تا موها به خوبی حالت دار شوند و بعد از 7 ثانیه بابلیس را باز کنید و به این قسمت از مو که فر شده است تافت بزنید.

 

آموزش پیچیدن و فر کردن مو با بابلیس به روشی ساده

آموزش فر کردن مو با بابلیس

این مراحل را برای تمام موهای خود انجام دهید، به این صورت که قسمت های کوچکی از مو بگیرید و دور بابلیس بپیچید و بعد از 7 ثانیه باز کنید و سپس تافت بزنید. جلوی مو را هر جوری که دوست دارید درست کنید، میتوانید فرق کج بزنید و یا از وسط فرق باز کنید، بعد از تمام شدن کار و فر شدن تمام قسمت های مو، باز هم تافت بزنید تا ماندگاری فر موهای شما بیشتر شوذ.

به همین سادگی می توانید موهای خود را در چند دقیقه کوتاه بابلیس بکشید، این مدل موی فر زیبا برای مجالس و مهمانی های عقد و عروس و تولد مناسب است.

همچنین بخوانید :  روش فر کردن دائمی مو در منزل

مطالب مشابه را ببینید!