مجله تاپ‌ناز‌

از بین بردن چین و چروک صورت با روش های طبیعی

چین چروک

راه های طبیعی و موثر در از بین بردن چین و چروک

چین و چروک های موجود در پوست صورت تان با بالا رفتن سن نمایان شده و شما را آزار می دهند. یکی از بهترین روش های طبیعی برای از بین بردن چین و چروک های صورت استفاده از روغن نارگیل است.

احتمالا شما هم مانند هر فرد دیگری از چین و چروک‌های صورت بدتان می‌آید و آن را جزو اولین نشانه‌های پیری می‌دانید. اما من به شما مژده می‌دهم که دیگر از آنها نترسید، زیرا قرار است به راحتی به کمک روغن نارگیل از شر چین و چروک صورت تان خلاص شوید.

با بالارفتن سن، سر و کله چین و چروک‌ها در هر جایی از صورت که دلشان بخواهد پیدا می‌شود. دور لب‌ها، پیشانی، خط اخم، دور چشم یا هرجای دیگر از صورت. راه‌های بسیاری برای کاهش دادن یا محو کردن چین و چروک صورت تان وجود دارد و استفاده از روغن نارگیل یکی از مفیدترین و در عین حال بی‌ضررترین‌هاست. روغن نارگیل‌تان را از نوع اصل و دارای تاریخ مصرف تهیه کنید و آنها را طی مراحل زیر به صورت بزنید.

چین و چروک صورت تان را با روغن نارگیل از بین ببرید
_ صورت‌تان را بخوبی بشویید، مخصوصا قسمت‌هایی که چین و چروک دارد. این کار کمک می‌کند هم قشر آلودگی از آن قسمت برداشته شود و هم جذب رطوبت روغن در آن نقاط به اوج برسد.
_ پوست‌تان نباید هیچ آرایشی داشته باشد. اگر آرایش دارید حتما پاک کنید.
_ دستان‌تان را بشویید. سپس آنها را آغشته به روغن نارگیل کنید و به آرامی‌ قسمت‌های چروک خورده را ماساژ دهید تا روغن را جذب کنند.
_ این کار را هر شب پیش از خوابیدن انجام دهید.

بعد از مدتی کوتاه متوجه می‌شوید که اوضاع پوست صورت‌تان تا چه اندازه بهتر شده است. روغن نارگیل با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و چین و چروک و خطوط ایجاد شده روی پوست را از بین می‌برد، پوست را خنک می‌کند و از بروز ناراحتی‌های اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند، پوست را تمیز و مرطوب می‌کند، و در پاک کردن آرایش موثر است.

همه اینها دلایل خوبی هستند که شما نظری به این روغن مفید بیندازید و برای مدتی پوست‌تان را با آن تغذیه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!