مجله تاپ‌ناز‌

اسکی و برف بازی در تابستان در این مکان ها

اسکی و برف بازی در تابستان در این مکان ها

آیا تابه‌حال برایتان پیش ‌آمده که در وسط تابستان بخواهید به اسکی یخ و برف بروید؟
امروزه دیگر اسکی مختص ماه‌های سرد سال نیست بلکه. اگر از طرفداران پروپاقرص ورزش‌های زمستانی هستید کافی است یکی از مقصدهایی را که در ادامه این مطلب به آن اشاره خواهیم کرد انتخابی کنید و از اسکی کردن و گرم‌ترین ماه‌های سال نیز لذت ببرید.
1. تریبل کان نیوزیلند
پیست اسکی تریبل کان نیوزیلند در کوه‌های نیوزلند دارای بهترین مسیرها برای افراد حرفه‌ای و آماتور علاقه‌مند به اسکی است. در تمام طول سال محیط اسکی برای استفاده آماده بوده و در بازه‌های زمانی مشخص مسابقاتی نیز برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

 بهترین پیست های اسکی,بهترین کشور های برای اسکی‬‎

 پیست اسکی تریبل کان نیوزیلند، دارای بهترین مسیرها برای افراد علاقه‌مند به اسکی
2. اسکی پورتیلو شیلی
هرگاه نام کشور شیلی می‌آید همه به یاد سواحل طلایی‌رنگ و آب‌وهوای شرجی و گرم این کشور می‌افتند؛ اما علاوه بر سواحل گرم کشور شیلی دارای برخی از بهترین پیست‌ها و مسیرهای اسکی روی برف در دنیا است. تفریحگاه اسکی پورتیلو در این کشور نمایی زیبا از کوه‌های لاگونا دل اینکا داشته و حتی در فصل تابستان نیز میزبان علاقه‌مندان به اسکی است. هتل واقع در این مجموعه گنجایش 450 مهمان را دارد.

 بهترین پیست های اسکی,بهترین کشور های برای اسکی‬‎

تفریحگاه اسکی پورتیلو در شیلی حتی در فصل تابستان میزبان علاقه‌مندان به اسکی

 

3. آلپ 2 در فرانسه
تفریح گاه آلپ 2 در فرانسه یکی از بلندترین و طولانی‌ترین پیست‌های اسکی در اروپا بوده که در فصل تابستان نیز میزبان علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی است. اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌توانند از مسیرهای دشوار و خاصی که برایشان طراحی‌شده استفاده کنند و در کنار آن افراد غیرحرفه‌ای نیز می‌توانند از محیط‌هایی با شیب کمتر مشابه پارک‌های برفی لذت ببرند.

 بهترین پیست های اسکی,بهترین کشور های برای اسکی‬‎

 تفریح گاه آلپ 2 در فرانسه یکی از بلندترین و طولانی‌ترین پیست‌های اسکی در اروپا

 

4. زارمت در سوئیس
تفریحگاه زمستانی زارمت در مرز بین ایتالیا و سوئیس هم یک محلی برای اقامت و تفریح خانواده‌ها محسوب شده و هم پیست اسکی جذاب و زیبا حتی در فصل گرم سال دارد. علاقه‌مندان به ورزش‌های زمستانی می‌توانند در این پیست از مناظر زیبای کوه‌های مترهورن لذت برده و علاوه بر این از رستوران‌های ایتالیایی این تفریح گاه 4 فصل استفاده کنند.

 بهترین پیست های اسکی,بهترین کشور های برای اسکی‬‎

 تفریحگاه زمستانی زارمت ، دارای پیست اسکی جذاب و زیبا حتی در فصل گرم سال

 

5. هینترتاکس در اتریش
پیست هینترتاکس در کشور اتریش 365 روز سال را آماده میزبانی از علاقه‌مندان به ورزش اسکی و تفریحات زمستانی است. برخی از رمپ‌ها و موانع نیز برای علاقه‌مندان به اسنوبرد طراحی‌شده. وسعت این مجموعه از پیست‌های اسکی در اتریش به‌قدری است که حتی در فصل گرم سال نیز جزء طولانی‌ترین پیست‌های اسکی اروپایی محسوب می‌شود.

 بهترین پیست های اسکی,بهترین کشور های برای اسکی‬‎

پیست هینترتاکس در کشور اتریش تمام سال را آماده میزبانی از علاقه‌مندان به ورزش اسکی است

 

6. لاس لناس در آرژانتین
بلندترین پیست اسکی کشور آرژانتین مسیری زیبا و 40 مایلی دارد که بیشتر مناسب افراد غیرحرفه‌ای و مهارت‌های معمول در اسکی است. برای کسانی که خواهان آموزش اسکی هستند 150 مربی اسکی در محوطه حضور دارند که می‌توانند در این مورد علاقه‌مندان را راهنمایی کنند.

 بهترین پیست های اسکی,بهترین کشور های برای اسکی‬‎

 پیست اسکی لاس لناس بلندترین پیست اسکی کشور آرژانتین
7. توردریلو در آلاسکا
علاوه بر امکان اسکی در کوه‌های همیشه پوشیده از برف منطقه؛ مهمانان می‌توانند در آب‌های خروشان رودخانهٔ جاری در محل پیست اسکی ماهیگیری نیز بکنند. ماهی‌های سالمون و رنگین‌کمانی منطقه شهرت زیادی دارد. راهنماهای مسیر می‌توانند بهترین کمک برای گشت‌وگذار در طبیعت بکر و جنگلی منطقه باشند.

 بهترین پیست های اسکی,بهترین کشور های برای اسکی‬‎

پیست اسکی توردریلو در آلاسکا

مطالب مشابه را ببینید!