مجله تاپ‌ناز‌

مدل رنگ مو زمستانی | انتخاب بهترین رنگ مو برای زمستان

رنگ زمستانی

انتخاب رنگ موی مناسب برای زمستان و مدل های رنگ موی شیک

رنگ موهای بلوند مثل قبل طرفدار ندارند و رنگ های قهوه ای برای زمستان مناسب تر به نظر می رسند.به جای مش و تجدید رنگ قبلی می توانید یک رنگ زمستانی زیبا انتخاب کنید.رنگ هایی مثل شرابی، زیتونی، فندقی و بلوطی می توانید استفاده کنید.

در زمستانی بودن رنگ مشکی هم تردیدی وجود ندارد ولی  به توصیه آرایشگران رنگ مشکی به موی خود نزنید چون بعد از مشکی مو قدرت دریافت هیچ رنگ دیگری را ندارد و تا درآمدن موهای جدید و رشد آنها باید با همان رنگ مشکی مدارا کنید (مگر اینکه ریشه موی خودتان مشکی باشد و قصد تعویض رنگ موی خود را تا مدت طولانی نداشته باشید و این کار را انجام دهید).برای کسانی که می‌خواهند موهای خود را بسیار تیره کنند، آرایشگران از قهوه‌ای بسیار تیره و نزدیک به مشکی استفاده می ‌کنند. اما برای آن دسته از خانم‌هایی که بازی رنگ ها را روی موی خود دوست دارند و می توانند به جای مش از های‌لایت با رنگ‌های  گرم  مانند عسلی، نسکافه‌ای، صورتی، قرمز  یا مسی استفاده کنند و از رنگ زیبای آن لذت ببرید، این نوع های‌لایت را روی هر رنگ پایه مویی می‌توان اجرا کرد ولی واضح می باشد که های‌لایت عسلی و نسکافه‌ای  روی موهای قهوه‌ای و های‌لایت قرمز روی موهایی با زمینه قرمز مانند شرابی و فندقی  جذاب‌تر و زیباتر است.

همچنین های لایت‌های تیره و در صورت تمایل فرد به دکلره، دکلره‌های گل‌بهی و هلویی پر رنگ را پیشنهاد می‌کنیم.

 

بهترين رنگ موی زمستانی

انواع رنگ‌های قهوه‌ای بسیار برای زمستان مناسب هستند

افرادی که رنگ پوستشان گندمی و برنزه است، رنگ های شیری، مسی، گل بهی، کرم نخودی، قهوه ای – زرد سوخته، فندقی، عسلی، سبر کاهویی و زرد را انتخاب کنند.

برای افرادی که چشم آبی روشن، ابی خاکستری تیره، سبز تیره، قهوه ای و مشکی دارند، بهترین رنگ مو اغوانی با های لایت شرابی پیلاتینی، خاکستری، قهوه ای، قهوه ای تیره، مشکی و شیری است.

برای افرادی که چشم های کهربایی دارند رنگ موهای طلایی با های لایت قرمز، قهوه ای طلایی، قهوه ای عسلی، فندقی، مسی و قهوه ای سوخته مناسب است

مدل های رنگ موی زمستانی

اگر می خواهید که از دنیای مد عقب نباشید، شما می توانید زیباترین رنگ مو را در زمستان 2019 انتخاب کنید، و در این مطلب ناهی می اندازیم هب زیباترین رنگ موهای زمستانی.

پلاتینیوم یخی

مدل رنگ مو زمستانی

 

اگر عاشق موهای پلاتینیوم هستید، پلاتینیوم یخی می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. کارا دلوین از ستاره هایی ست که به این ترند علاقه زیادی نشان داده است. البته با این رنگ مو باید آرایشی مناسب داشته باشید تا صورت تان خیلی بی روح نشان داده نشود.

 

خاکستری یخی

مدل رنگ مو زمستانی

 

شاید فکر کنید که با رنگ خاکستری شبیه پیرزن ها می شوید اما این رنگ مو با آنچه در تصور شماست، فرق دارد. خاکستری که امسال مد شده، ریشه های تیره دارد. از این رو شما باید در حد چند سانت بالای موهایتان را تیره، سپس باقی را به رنگ خاکستری یخی کنید.

 

قهوه ای تیره

مدل رنگ مو زمستانی

همانطور که شما هم می دانید، رنگ مو در تابستان روشن تر و در زمستان تیره تر می شود. قهوه ای تیره از رنگ هایی ست که هیچ گاه از مد نمی افتد. البته برای این که موهایتان رنگ جذاب تری داشته باشد بهتر است که مانند جما چان ترکیبی از رنگ های روشن و تیره را با هم به موهایتان بزنید تا تن گرم تری داشته باشد.

 

هایلایت تیره

مدل رنگ مو زمستانی

 

اگر موهای تیره ای دارید و از طرفی نمی خواهید کل آن را رنگ کنید، می توانید به سادگی و به کمک هایلایت در موهایتان سایه روشن و تفاوت بسیاری ایجاد کنید. کافی ست رنگی چند درجه تیره تر از موهایتان را بردارید و قسمت هایی از موهایتان را رنگ کنید.

 

مشکی جوهری

مدل رنگ مو زمستانی

اگر می خواهید تغییرات اساسی در چهره تان ایجاد کنید، حتما لازم نیست که به سراغ رنگ های پاستلی بروید، رنگ مشکی جوهری می تواند ظاهر شما را از این رو به آن رو کند. کیم کارداشیان ستاره ای ست که در مد شدن این رنگ تاثیر زیادی داشت. خوبی مشکی جوهری آن است که به هر رنگ پوستی می آید. برای شفافیت بیشتر، می توانید از روغن آرگان استفاده کنید.

 

بلوند عسلی

مدل رنگ مو زمستانی

یکی دیگر از رنگ های روشن زیبا برای فصل زمستان بلوند عسلی است. می توانید کل موهای خود را به این رنگ در آورید و یا پایه موهای خود را به این رنگ و هایلایت های روشن تر به آن اضافه کنید.

 

مطالب مشابه را ببینید!