مجله تاپ‌ناز‌

انتخاب بهترین هدیه برای روز مادر

اگر می‌خواهید برای مادر یا همسرتان هدیه‌هایی متفاوت برای روز زن  خریداری کنید آن هم هدیه‌ای متفاوت با وسواس بیشتر که با روحیات همسر یا مادرتان متناسب باشد؛ پیشنهادهای ویژه ایده‌آل  برای این روز خاص را از دست ندهید.

هدیه روز مادر

هدیه ای خاص برای روحیه های مرموز Thierry Mugler » Alien

بوی ملایم، شیرین و چالش‌برانگیز این عطر برای هدیه دادن انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. رایحه متفاوت و خاص این عطر به گونه‌ای است که برای سنین مختلف قابل استفاده است. معمولا  رایحه عطرهای برند Thierry Mugler از پرطرفدارترین رایحه‌ها بین خانم‌ها به حساب می‌آید. بویی عمیق و مرموز که برگرفته از ترکیبات جنگلی ،یاسمن هندی، کهربا ،چوب صندل و نعناع هندی است که به جرات می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین‌های  ویترین عطرفروشی‌هاست. 


 

161696 922

سنگين و رنگين هدیه دهید

تركيب پارچه سفيد و سياه اين کت و دامن شکیل همراه با کفش مشكي تركيب خيره‌كننده‌اي است. سنگيني اين ست لباس مناسب براي خانم‌هاي شيك‌پوش و سخت‌پسند است.


 

161673 959

بوی گل و میوه را پیشکش کنید Victoria Secret » Bombshell

اگر نسبت به سلیقه مادر یا همسرتان شناخت دارید، رایحه میوه‌ای  این عطر که ترکیبی معطر با رايحه گل‌های صدتومنی، یاسمن، رز و وانیل است، یکی از عطرهای مورد علاقه‌شان خواهد بود. رایحه ملایم و شیرین این عطر برای استفاده در روز پیشنهاد می‌شود.


 

161669 786

پیشنهاد ویژه برای سلیقه‌های خاص

اگر می خواهید یک هدیه متفاوت که چشم‌ها را خیره  می‌کند به همسر یا مادرتان  بدهید به محصولات «گلدن دریم»  فکر کنید که چشمنواز، گرانبها  و ماندگار هستند.


 

161666 519

هدیه‌ای کوچک و کاربردی

روسري ساتن سرمه‌اي با طرح‌هاي براق مناسب مجالس رسمي است. طرح‌هاي براق و خاكستري اين روسري جسارت مي‌دهد تا از كيف و كفش خاكستري رنگ در كنار اين روسري استفاده شود.


 

161667 971

شاد و امروزی هدیه دهید

روسري ساتن سرخابي با طرح گل‌هاي درشت كه امروزه رواج پيدا كرده به درد خانم‌هاي جوان مي‌خورد. رنگ اين روسري روي مانتوي مشكي حسابي خودش را نشان مي‌دهد. با پیشکش کردن این هدیه شاد، همسرتان را به وجد آورید.


 

161674 965

براي اسپرت پسندان

اگر خانم شما از آن خانم‌هایی است که به تنوع علاقه دارد، با خرید این ساعت می‌توانید او را خوشحال کنید. رنگ و لعاب شاد و مدل اسپرت این ساعت می‌تواند همسرتان را غافلگیر کند.


 

161671 583

کلاسیک و ماندگار Otto Kern Luxure Duo

بوی لوکس و کلاسیک این عطر به مادرانی که به دنبال رایحه‌های کلاسیک و ماندگار هستند پیشنهاد می‌شود. ترکیبات ترنج، آناناس، دانه‌های قهوه ،وانیل،گل صدتومنی بویی گرم و پرادعایی را به مشام خواهد رساند. رایحه این عطر در دو سایز 30 و 50 میل تولید شده است. این نکته را فراموش نکنید که بهتر است برای خریدن عطر، سایزهای بالاتر را انتخاب کنید تا از لحاظ قیمت و حجم برایتان مقرون به صرفه‌تر تمام شود.


 

161670 244

خوش سليقه بودن‌تان را به رخ بکشيد

زیورآلات همیشه محبوب خانم‌هاست. جنس استیل و براق این گردنبند در نگاه اول می‌تواند چشم را به خود خیره کند. برند Bijoux همیشه در این زمینه حرفی برای گفتن دارد و خواسته شما را برآورده مي‌کند. پیشنهاد ویژه ایده‌آل برای روز زن، هدیه دادن این گردنبند و گوشواره در کنار هم به همسرتان است تا بتوانید مقابل همسرتان خوش سلیقه بودن‌تان را به رخ بکشید.

مطالب مشابه را ببینید!