مجله تاپ‌ناز‌

انتخاب پارچه های طرح دار و زیبا برای فصل سر سال

لباس طرح دار و زیبا باری فصل زمستان و روزهای سرد

با رسیدن به فصل سرد سال باید لباس های گرم و مناسب به تن کنیم و می توانیم از لباس های رنگارنگ و زیبا استفاده کنیم. با انتخاب پارچه های با طرح های متونه و رنگارنگ می توانیم لباس های پاییزی و زمستانی زیبایی به تن کنیم.

اگر می خواهید به فروشگاه بروید و برای این فصل، لباس های جدید و زیبا بخرید یا پارچه ای بخرید و لباس بدوزید بهتر است طرح های مناسب فصل سرما را بشناسید. با ما همراه باشید تا بهترین طرح های مناسب با فصل سرد را به شما معرفی کنیم.

 

طرح راه راه

پارچه طرح دار – مد و زیبایی در صدر پارچه طرح دار، طرح راه راه را داریم که تقریبا برای تمام فصول قابل استفاده است. اما اگر می خواهید از این طرح برای فصل پاییز استفاده کنید طرحی را انتخاب کنید که راه راه آن در رنگ های گرم و تیره نظیر مشکی، قهوه ای یا آلویی در کنار سفید باشد. طرح راه راه یکی از ساده ترین طرح ها برای ترکیب کردن با رنگ های متنوع و حتی با طرح دار دیگر است.

 

پارچه طرح دار برای زمستان

پارچه راه راه در فصل سرد از رنگ های گرم و تیره نظیر مشکی، قهوه ای یا آلویی در کنار سفید باشد

 

پارچه طرح دار چهارخانه

این طرح یکی از مشهورترین طرح ها برای فصل پاییز است. شما می توانید رنگ چهارخانه ها را با سایر لباس هایتان هماهنگ کنید، این روش یکی از ساده ترین روش های ترکیب لباس ها است.

 

پارچه طرح دار برای زمستان

طرح چهارخانه یکی از مشهورترین طرح ها برای فصل پاییز است

 

طرح پوست حیوانات

طرح پوست حیوانات یکی از طرح هایی است که در فصل های پاییز و زمستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر می خواهید لباسی با طرحی از رنگ های تیره یا خنثی بپوشید، این طرح گزینه خوبی خواهد بود. طرح پوست حیوانات معمولا حالت مجلل تری نسبت به طرح های دیگر دارد و جذابیت بیشتری به شما می بخشد.

 

پارچه طرح دار برای زمستان

اگر می خواهید لباسی با طرحی از رنگ های تیره یا خنثی بپوشید، این طرح گزینه خوبی است

 

گل های تیره

پارچه های گل دار طرح های بسیار دخترانه ای هستند، رنگ های روشن این طرح بیشتر برای تابستان استفاده می شود و طرح های تیره آن مناسب فصل پاییز و زمستان هستند. انتخاب این طرح پارچه یکی دیگر از روش هاییست که می توانید با آن رنگ های بیشتری به لباس های پاییز، زمستانی خود بیاورید.

 

پارچه طرح دار برای زمستان

طرح های تیره گلدار مناسب فصل پاییز و زمستان هستند

همچنین

 

مطالب مشابه را ببینید!