مجله تاپ‌ناز‌

انواع تیپ بدن زنان | تیپ گلابی سیب و موز

انداع تیپ بدن زنان | تیپ گلابی سیب و موز

تیپ بدن خانم ها

بدن شما دارای چه تیپی است و چه ویژگیهای دارد و کدام نوع تیپ بدن بهتر است؟

 

به گزارش تاپ ناز، تیپ بدنی شما کدام نوع است؟ سیب؟ گلابی؟یا موز؟ در یکی از انواع تقسیمات تیپ های بدنی، ساختار و شکل بدن را بر اساس میوه هایی چون سیب، گلابی، موز و غیره تقسیم بندی کرده اند. شما نیز می توانید با پی بردن به تیپ بدنی خود، لباس مناسب هیکل خودتان انتخاب کنید، ورزش مناسبی که به بدنتان فرم دهد انجام دهید و مهمتر از همه اینکه بدنی سالم داشته باشید. حتما می پرسید چگونه؟ این نوع تقسیم بندی محل تجمع چربی ها را در بدن مشخص می کند. به عنوان مثال در تیپ سیب محل ذخیره چربی بالاتنه می باشد. در تیپ گلابی، محل ذخیره چربی باسن می باشد.در تیپ موز چربی ها در قسمت خاصی ذخیره نمی شوند. دانستن محل تجمع چربی ها در بدن به شما کمک می کند که بفهمید چه نوع مشکلات و بیماریهایی ممکن است برایتان بوجود آید.

انداع تیپ بدن زنان | تیپ گلابی سیب و موز

تیپ سیب شکل

تیپ های بدنی سیب که محل تجمع چربی در قسمت بالا تنه آن هاست معمولا بسیار پرخور هستندو نمی توانند حتی جلوی پرخوری خودشان را بگیرند. هرچه بیشتر پرخوری کنید چربی های بیشتری در بالاتنه ذخیر ه خواهد شد.

راه حل: قبل از اینکه پرخوری یک مشکل اساسی برای شما ایجاد کند باید آن را کنترل کنید. پس غذاها و خوراکی هایی که پرخوری را تحریک می کنند در خانه نگه ندارید. همیشه مجله های غذا در خانه داشته باشید. چون این مجله ها اطلاعات زیادی درباره غذاهای سالم و برنامه های سالم غذایی به شما می دهد.

تیپ گلابی شکل

معمولا افراد تیپ گلابی در خطر بیماری سندروم متابولیک قرار دارند. تحقیقاتی چند نشان دادند که تجمع چربی در باسن، پاها و ران می تواند نقش حفاظت از بدن را داشته باشد. چربی های پایین تنه میزان چمرین و اومنتین را که باعث بروز التهاب و مقاومت به انسولین می شوند، بالا می برد.

راه حل: خیلی ها دوست دارند که هیکل تیپ گلابی و باسن بزرگ داشته باشند. به این افراد پیشنهاد می کنم که در میزان قند خون احتیاط زیادی به خرج دهند. شیرینی های کمتری استفاده کرده و با تمرین و ورزش به هدف خود برسند.

تیپ موز شکل

درست است که این افراد لاغر هستند اما خوردن غذاهای پرچرب و ناسالم حتی برای این تیپ های بدنی نیز می تواند خطرات احتمالی را داشته باشد. پس نتیجه می گیریم که آن ها نیز باید غذاهای سالم خورده و رژیم غذایی مناسبی داشته باشند.

مطالب مشابه را ببینید!