مجله تاپ‌ناز‌

با آبلیمو و پیاز پوست شفاف و زیبا داشته باشید

با آبلیمو و پیاز پوست شفاف و زیبا داشته باشید

اگر قصد دارید پوستی شفاف و زیبا داشته باشید، با روش های طبیعی می توانید جهت زیباتر شدن اقدام کنید.مواد طبیعی ضرر کم تری دارند و سریع تر اثر می کنند.

 

طبیعی ترین شفاف کننده های پوست

روغن بادام شیرین برای شفاف سازی پوست

پودر جوانه گندم، عسل و روغن بادام شیرین را ترکیب کنید ( از هرکدام یک قاشق غذاخوری ) تا مخلوطی شکلاتی‌مانند به دست آید. این ترکیب را دو تا سه ساعت روی پوست خود بزنید  و منتظر تاثیر شفاف‌کنندگی آن روی پوست خود باشید.

 

شفاف کردن پوست با عسل و توت‌فرنگی

چهار تا پنج توت‌ فرنگی را له و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید. حتما تاثیر شفاف‌ کنندگی توت‌ فرنگی و عسل را مشاهده خواهید کرد.

 

میوه و سبزی

به‌طور کلی خوردن بیشتر میوه‌ها و سبزی ها سبب شفافیت و زیبایی پوست می‌شود. با این حال مصرف برخی از میوه‌ها و سبزی ها می‌تواند تأثیر بسیار بیشتری داشته باشد. میوه‌هایی مثل انجیر، هندوانه، سیب قرمز، انواع مرکبات، گیلاس و آلبالو، انار و گلابی به‌طور موثری می‌تواند سبب زیبایی و شفافیت پوست شود.

 

بخور دادن

گل ختمی، گل پنیرک و گشنیز را به مقدار مساوی و به میزان یک قاشق غذاخوری با یک لیوان آب بجوشانید و ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت بخور دهید. با این کار کمک بزرگی به شفافیت پوست‌تان کرده‌اید.

 

دم کرده جعفری و آبلیمو

یک قاشق غذاخوری جعفری را با یک لیوان آب بجوشانید. سپس با مقداری آبلیمو مخلوط و به صورت ناشتا مصرف کنید. پس از مدتی با مصرف این دم کرده اثر ضدلک و شفاف‌کنندگی آن را مشاهده خواهید کرد.(با مشورت پزشک)

 

پیاز و آبلیمو

آب پیاز همراه با آبلیمو می‌تواند ماسک مناسبی برای پوستتان باشد. این ترکیب را به پوستتان بمالید و از بوی بد آن نترسید که علاج تیرگی و کدر بودن پوستتان است.

 

مطالب مشابه را ببینید!