مجله تاپ‌ناز‌

بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی چه موقع است؟

رابطه

7 زمان عالی برای ایجاد رابطه جنسی زن و شوهر

این مطلب ویژه افراد متاهل است

1- رابطه جنسی در صبح

صبح یکی از زمان های مناسب برای داشتن رابطه جنسی است . در واقع در ساعت های آغازی روز، علاوه بر انرژی بیشتر، میزان ترشح هورمون تستسترون (هورمون جنسی مردان) و اکسی توسین (هورمون عاطفی زنان) نیز افزایش می یابد. این سیکل، باعث ترشح بیشتر هورمون اندروفین و شادی می شود. نتیجه ی این روند، صمیمیت و وابستگی بیش از پیش همسران است.توصیه ی مناسبی برای آغاز یک روز خوب به نظر می رسد، این طور نیست؟!

 

رابطه جنسی,فواید رابطه جنسی, زمان مناسب برای رابطه زناشویی

رابطه جنسی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

2- رابطه جنسی هنگام مریضی و کسالت

با آمیزش جنسی در فصل سرما، از بروز سرماخوردگی جلوگیری کنید. رابطه ی جنسی به شکلی باورنکردنی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. موقع مریضی، با وجود آن که نمی توانید رابطه ای پرهیجان داشته باشید، رابطه ی جنسی، مکانیسم دفاعی بدن شما را مقاوم خواهد کرد.

 

3- رابطه جنسی قبل از کنفرانس یا ارائه های حیاتی

یکی از زمان های مناسب برای برقراری رابطه جنسی قبل از کنفرانس یا سخنرانی های مهم و پر استرس است . براساس تحقیقات، رابطه ی جنسی باعث آرامش اعصاب، کاهش فشار خون و اضطراب می شود. براساس آمارهای دقیق، کسانی که پیش از سخنرانی خود، رابطه ی جنسی داشته اند، کمترین میزان اضطراب را تجربه کرده اند.

 

بهترین زمان برای رابطه زناشویی, بهترین زمان برای رابطه جنسی, زمان مناسب برای رابطه زناشویی

رابطه جنسی باعث کاهش استرس و اضطراب می شود

 

4- رابطه جنسی بعد از بحران های روحی

اگر می خواهید اضطراب و ناراحتی های یک روز سخت کاری را از خود دور کنید، رابطه ی جنسی با همسرتان بیش از هر چیز به کمکتان می آید. مطالعات نشان می دهد که هیجان ناشی از یک رابطه ی جنسی گرم و پرشور، روحیه شما را تقویت می کند و اضطراب و ناراحتی تان را از بین می برد. هم چنین در مواقعی که علّت عصبانیت شما عواملی جز همسرتان است، رابطه جنسی خشن می تواند باعث تخلیه ی انرژی و آرامش تان شود.

5- رابطه جنسی در روز چهاردهم سیکل قاعدگی

روز چهاردهم قاعدگی نیز از زمان های مناسب برای رابطه جنسی است. پژوهش های اخیر نشان می دهد که در سیکل ماهانه زنان، حدود دو هفته، دریچه ی مهبل تا ۲۰% بازتر می شود و زوج ها، در این دوره، آمیزش و ارگاسم راحت تری را تجربه می کنند. روز چهاردهم این سیکل، به علّت تخمک گذاری بالا، مناسب ترین زمان برای آمیزش و بارداری است.

 

رابطه جنسی, بهترین زمان برای رابطه جنسی, زمان مناسب برای رابطه زناشویی

هنگام ورزش، افزایش ترشّح هورمون تستسترون باعث افزایش میل جنسی می شود

 

6- رابطه جنسی بعد از ورزش

یکی از بهترین زمان ها برای داشتن رابطه جنسی بعد از ورزش کردن است. هنگام ورزش، ترشّح بیشتر هورمون تستسترون، میل بیشتری برای برقراری رابطه ی جنسی ایجاد می کند. طیّ آزمایش هایی که در دانشگاه تگزاس بر روی عکس العمل زنان دوچرخه سوار انجام گرفت، مشخص شد که پس از ۲۰ دقیقه دوچرخه سواری و تحریک با دارو، جریان خون در ناحیه اندام تناسلی آن ها تا ۱۶۹% افزایش یافته است.

 

7- رابطه جنسی بعد از ترس و هیجان زیاد

یکی دیگر از بهترین زمان ها برای برقراری سکس، بلافاصله بعد از کارهای پر هیجان و نفس گیر مانند ترن هوایی، پرش بانجی، بندبازی و یا دیدن یک فیلم ترسناک است. براساس مطالعات، با ترشّح هورمون آدرنالین (هورمون هیجان) شهوت و میل جنسی افزایش یافته و بدن، عکس العمل بهتری هنگام رابطه نشان می دهد.

همچنین : رابطه جنسی مقعدی و تمام نکات و دانستنی ها در مورد این نوع رابطه

مطالب مشابه را ببینید!