مجله تاپ‌ناز‌

بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها

شاید شما عطرهای زیادی داشته باشید که البته همه آنها برای عروسی مناسب نیستند. عروس خانم ها برای روز عروسی به دنبال عطر منحصر بفرد و خاص هستند زیرا میخواهند در روز عروسی از همه بهتر باشند. اما چه عطری مناسب روز عروسی است؟
در این مطلب به شما خوشبوترین عطرهای ویژه روز عروسی را معرفی می کنیم که باعث درخشش شما در روز عروسی می شود.

بهترین عطرهای برای عروسی ویژه عروس خانم

Charlotte Tilbury- Scent of a Dream
این عطر از اسانس های لیمو، هلو، فلفل سیاه، صمغ کندر و گل هایی چون یاسمین، مریم و بنفشه ساخته شده است که سمبلی از عشق، روشنی و قدرت است و انرژی مثبت را نه تنها به خود فرد بلکه به دیگران نیز منتقل می کند. این عطر تا 9 ساعت ماندگاری دارد.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
100 میلی لیتر:  96 یورو

Jo Malone- Peony & Blush Suede Cologne
اسانس های پونه، سیب سرخ، گل یاسمین و رز از ترکیبات اصلی این عطر هستند. این عطر با ترکیبات ساده خود تاثیر فوق العاده ای را بر جای گذاشته است به طوری که امروزه یکی از عطرهای لاکچری در میان مردم محسوب می شود. اگر شما هم می خواهید که در شب عروسی تان تاثیرگذار باشید، این عطر را استفاده کنید.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
123 یورو

Nasomatto- Narcotic V. Extrait de Parfum
این عطر یکی از زنانه ترین عطرها است که به عروس خانم ها پیشنهاد می شود. عطری مدرن، لوکس و تاثیرگذار است که ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. گل مریم از اصلی ترین اسانس های این عطر است اما در ترکیبات آن از گل های دیگری مانند یاسمین و لیلیوم نیز استفاده شده است.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
قیمت: 118  یورو

Dior- Poison
عطر دیور، که دل هر خانمی را به دست می آورد، اولین بار در سال 1985تولید شد و تا به حال جای خود را به خوبی در دنیای مد و فشن باز کرده است.  این عطر از اسانس های میوه، ادویه جات تند و چوب ساخته شده  که در راس آن زردآلو، عسل و گیشنیز و گل مریم قرار دارد. این عطر آنقدر رمزآمیز است که شما را جادو می کند.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
قیمت: 94 یورو

Le Labo- Rose 31
همانطور که از نام این عطر پیداست، اسانس اصلی آن گل رز است، اما از اسانس های فرعی آن می توان به سدر، کهربا، مرکبات، چوب، زیره سبز و صمغ کندر اشاره کرد که در نهایت عطری دلنشین دارد.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
قیمت: 179 یورو

Tom Ford- Velvet Orchid
از ترکیب اسانس هایی چون گل ارکید، نیشکر، عسل و مرکبات این عطر ساخته شده که برای خانم ها بی نظیر است. از آنجا که برند لوکس تام فورد هیچگاه ما را ناامید نکرده است، اگر به دنبال عطری بی عیب و نقص هستید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
قیمت: 79 یورو

Lancôme- La Vie Est Belle
زندگی تان با عطر لانکوم زیباتر و دلنشین تر می شود. اسانس های این عطر با دقت فراوان انتخاب شده اند. اصلی ترین اسانس آن نعناع هندی است که در کنار اسانس های دیگری چون بهار نارنج و گل یاسمین ترکیبی بی نظیر را تشکیل داده است.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
قیمت: 44 یورو

 Byredo- Seven Veils Eau De Parfum
هویج، توت، گل رز، وانیل، چوب صندل از اسانس های تشکیل دهنده این عطر هستند. این عطر تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد و برای مهترین روز زندگی تان عطری آیده آل خواهد بود.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
قیمت: 140 یورو

Chanel- No. 5
این عطر از سالها قبل تا به حال، محبوبیت خود را میان خانم ها حفظ کرده است. در ساخت این عطر از ترکیباتی چون وانیل، چوب، بهار نارنج و رز استفاده شده است.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
قیمت: 120 یورو

Diptyque- Essences Insensees Rose De Mai
عطری تکان دهنده، دلربا، جذب کننده و مخصوص خانم هایی که دوست دارند چون ستاره ای در جمع درخشند. از ترکیبات گل رز، میوه و عسل عطری ساخته شده که ظرافت زنانه خاصی دارد. ماندگاری بسیار عالی این عطر نیز نوع خود جالب توجه است.
بهترین عطرها مخصوص عروس خانم ها
قیمت: 170 یورو

مطالب مشابه را ببینید!