مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی آزاده نامداری ؛ اطلاعات زندگی شخصی و دلیل فوت با عکس های این مجری

آزاده نامداری

آزاده نامداری درگذشت. در ادامه اطلاعاتی کامل در مورد بیوگرافی این مجری، اطلاعاتی از زندگی شخصی، ممنوع الفعالیت شدن و عکس های او و همسرش سجاد عبادی را در این بخش تاپ ناز آماده کرده ایم.

بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد 19 آذر سال 1363 در سنقر است او مجری تلویزیون ایران است. آزاده مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی دارد و به دلیل اجرای برنامه تازه ها در سیمای خانواده معروف شد.

آزاده نامداری

شروع در شبکه کرمانشاه

آزاده نامداری همکاری اش را با شبکه زاگرس کرمانشاه شروع کرد و سپس با کمک مجری معروف اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه خ مستقیم شبکه تهران اجرا را شروع کرد.

او در سال 84 به عنوان مجری بخش تازه ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع فعالیت کرد که این برنامه تا 4 سال ادامه داشت که در بهمن سال 88 به اجرای خود در این برنامه پایان داد. در ادامه در برنامه غیرمنتظره مجری شد.

آزاده نامداری

سوتی های آزاده نامداری

دعوت از یک مرد که سه زن داشت در برنامه غیرمنتظره و واژگون شدن میز مجری در اجرای زنده در تلویزیون بسیار مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت و برنامه های شبکه های ماهواره ای هم بارها این سوتی های آزاده نامداری ار سوژه کردند!

آزاده نامداری

ممنوع الفعالیت شدن 

در سال 91 در برنامه سال تحویل سال نو در کنار احسان علیخانی برنامه داشت و در همان تعطیلات نوروزی اجرای برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را بر عهده داشت ولی به ناگهان خبر منع فعالیت آزاده نامداری در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی منتشر شد. بعد از نه ماه دوری از تلویزیون نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی دیده شد.

آزاده نامداری

عکس متین ستوده و آزاده نامداری

تبلیغ پوشش اسلامی و چادر ملی

آزاده نامداری نخستین مجری تلویزیون است که چادر ملی را به تن کرد و آن را مد کرد! او در یک مصاحبه با مجله زندگی ایده آل در سال 94 گفت او برخاسته از خانواده سنتی می باشد و تا هفت نسل قبلش همگی چادر به سر می کردند.

آزاده نامداری

ازدوج با فرزاد حسنی و طلاق

آزاده نامداری در اردیهشت سال 92 در کنسرت فرزاد فرزین، ازدواج خود را رسانه ای کردند و در تاریخ 6 تیر همان سال به عقد هم در آمدند که خطبه عقد آنها را سید حسن خمینی خواند. این دو بعد از یک سال و در خرداد سال 93 از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد سال 93 آزاده نامداری خبر طلاق را رسانه ای کرد.

آزاده نامداری

عکس چهره کتک خورده آزاده

آزاده نامداری یک عکس با چشم کبود از خودش منتشر کرد و اعلام کرد که فرزاد حسنی با خشونت با او رفتار کرده است و این دلیل جدایی آنها بوده است.

آزاده نامداری

ازدواج با سجاد عبادی

او هم اکنون با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرده است. پدر سجاد عبادی رییس سازمان ملی جوانان دولت سید محمد خاتمی بود. در تاریخ مهر سال 94 پستی مبنی بر ازدواج دومش منتشر کرد. این دو در سال 95 صاحب دختری به نام گندم شدند.

آزاده نامداری

عکس و فیلم دردسرساز

در تاریخ مرداد 96 فیلم و عکس هایی از آزاده نامداری در یکی از شهرهای سوئیس منتشر شد که باعث ایجاد جنجال هایی برای وی شد و فشارها از همه سو بر او وارد می شد. به دلیل انتشار همین فیلم و عکس ها او کم کار و ممنوع الفعالیت شد.

او در تاریخ 2 مرداد سال 96 در یک پیام ویدیویی نسبت به انتشار این عکس و فیلم واکنش نشان داد و گفت که در مکانی سرسبز بوده که محارم او حضور داشتند.

فوت آزاده نامداری

در تاریخ ۷ فروردین سال ۱۴۰۰ جسد بی جان آزاده نامداری در محدوده سعادت آباد تهران کشف شد.

گفته می شود مادر او پس از ورود به منزل آزاده نامداری با جسد بی جان دخترش روبرو شده است که هنوز علت دقیق مرگ آزاده نامداری مشخص نشده است (در شبکه های اجتماعی گفته می شود که او خودکشی کرده است ولی هیچ آثار و مدارکی که ثابت کند مرگ او بر اثر خودکشی بوده است پیدا نشده است). این اتفاق ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل اتفاق افتاده است.

عکس های اینستاگرامی آزاده نامداری

آزاده نامداری

عکس جدید آزاده نامداری

آزاده نامداری

عکس های آزاده نامداری و همسرش

آزاده نامداری

عکس جدید آزاده نامداری

آزاده نامداریآزاده نامداری

مطالب مشابه را ببینید!