مجله تاپ‌ناز‌

بیوگرافی آزیتا ترکاشوند + عکس های آزیتا ترکاشوند و همسرش + اینستاگرام و مصاحبه

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند بازیگر ایرانی است که به دلیل بازی در سریال گذر رنج ها معروف شد. او متولد شهر بروجرد است. در این بخش بیوگرافی کامل و عکس های او و همسرش را آماده کرده ایم.

خلاصه بیوگرافی آزیتا ترکاشوند

  • زمینه فعالیت : بازیگر سینما و تلویزیون ، نویسنده
  • تاریخ تولد : 1359/03/30
  • محل تولد : بروجرد
  • محل زندگی : تهران
  • آغاز فعالیت هنری : 1383
  • تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی
  • تاهل: نامعلوم
  • نخستین سریال: سریال طبقه دوم
  • نخستین فیلم: فیلم فرشتگان قصاب

آزیتا ترکاشوند

زندگینامه

آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلوزیون و متولد سال 1359 در شهر بروجرد در استان لرستان است.  او مدرک لیسانس ادبیات فارسی دارد. از سن 12 سالگی به دلیل شغل پدرش به تهران مهاجرت کرده اند. او یک برادر و یک خواهر دارد.

آزیتا ترکاشوند

شروع بازیگری

او بازیگری را در کلاس های رسول ملاقلی پور آموخته است و پس از گذراندن دوره های حرفه ای بازیگری به صورت رسمی وارد دنیای حرفه ای بازیگری شد.

آزیتا ترکاشوند

نخستین فیلم و سریال

نخستین سریالی که در آن ایفای نقش کرد، سریال طبقه دوم در سال 1384 بود. نخستین فیلمی هم که در آن بازی کرد فیلم فرشتگان قصاب در سال 1391 بود.

یکی دیگر از فیلم هایی که او بازی کرده است بازی در فیلم قلاده های طلا است که با استقبال عمومی همراه نشد.

در این فیلم او نقش یکی از اعضای گروه تروریستی را بازی می کند.

بازیگری را از سال 1379 با بازی در فیلم خان خانوم شروع کرد.

یکی دیگر از سریال های موفق او سریال کوبار به کارگردانی فریدون حسن پور است که از شبکه سوم سیما در سال 1397 پخش شد.

آزیتا ترکاشوند

ازدواج و همسر آزیتا ترکاشوند

در مورد زندگی شخصی او اطلاعاتی در دست نیست. هنوز معلوم نیست که آیا او مجرد است یا متاهل.

آزیتا ترکاشوند

ورزش

او به ورزش بسیار علاقه دارد و در رشته های ورزشی مانند بسکتبال، شنا و بدنسازی فعالیت داشته است و البته کمبرند مشکی کاراته را هم دارد.

آزیتا ترکاشوند

مه‌لقا، آخرین نقشی که از من دیده‌اید
آخرین کاری که از من پخش شد سریال گذر از رنج‌ها ساخته فریدون حسن‌پور بود که در آن نقش “مه‌لقا” را بازی کردم. تجربه دشواری بود چرا که باید با لهجه شمالی صحبت می‌کردم و خوشبختانه از نتیجه کار هم راضی بودم. البته دو کار به نام‌های لالایی و ارثیه پدری را هم دارم که هنوز به نمایش در نیامده‌اند. در حال حاضر هم مشغول مطالعه دو فیلم‌نامه هستم که یکی سینمایی و دیگری تلویزیونی است، ولی تا قطعی نشود نمی‌توانم نامی از آن‌ها ببرم.
آزیتا ترکاشوند
به اصالتم می بالم
من همیشه به بروجردی بودنم افتخار کرده و خواهم کرد. اخیراً در یکی از برنامه‌های تلویزیونی از من پرسیدند که شما چه حسی دارید از شهری هستید که بزرگانی همچون آیت‌الله بروجردی در تاریخ آن می‌درخشند؟ من تعجب کردم و در جواب گفتم شما از کجا می‌دانید که من اهل بروجردم؟! در جواب شنیدم که از بس شما هر کجا که می‌روید و یا در شبکه‌های اجتماعی مدام به بروجردی بودن خود افتخار می‌کنید که ما نام تمام این بزرگان را حفظ شده‌ایم! واقعا هم همین‌طور است، من هر کجا باشم با افتخار و سربلندی از دیار فرزانگان یاد می‌کنم و عاشق مردم شهرم هستم.
آزیتا ترکاشوند
استعداد جوانان بروجردی مثال‌زدنی است
بدون اغراق می‌گویم که استعداد جوانان بروجردی مثال‌زدنی است. با وجود تمام مشکلات و کاستی‌ها، نباید نا‌امید شد چرا که فضای فرهنگ و هنر نیاز به خون تازه دارد. امیدوارم بزودی خبرهای بیش‌تری از موفقیت همشهریانم بشنوم. از بچه‌های خوب هفته‌نامه بروجرد ایما هم تشکر می‌کنم که با خلاقیت و نوآوری در فضای رسانه‌ای بروجرد فعالیت می‌کنند و برای‌شان آرزوی سربلندی و توفیق دارم.
آزیتا ترکاشوند
ایمان و باور، رمز موفقیت
این که فکر کنیم رسیدن به موفقیت، ساده و سهل است یک خیال واهی است. داشتن فکر و برنامه خوب است به شرطی که تلاش و پشتکار داشته باشیم و با توکل به خدا پیش برویم. با باور و ایمان است که می‌توان به موفقیت رسید و اگر در عرصه هنر و هر عرصه دیگری این توانایی را در خود می‌بینید، با ایمان، باور، تلاش و پشتکار به هدفی که دارید خواهید رسید. در فضای هنر و بازیگری سختی‌های زیادی وجود دارد اما فردی موفق خواهد شد که در مواجهه با این مشکلات، برعزم و اراده‌اش تکیه کند.
آدرس صفحه اینستاگرام ایشان azita.torkashvand می باشد و هم اکنون 35 هزار فالوور دارند.
 پیشنهاد می کنیم بخوانید:
◘ بیوگرافی آزاده صمدیبیوگرافی شیلا خدادادبیوگرافی مهران مدیری

مطالب مشابه را ببینید!