مجله تاپ‌ناز‌

تجاوز جنسی و قتل دختر عموی 6 ساله توسط پسری در سبزوار

دختر عمو

پایان تلخ و غم انگیز دختر 6 ساله توسط پسرعموی شیطان صفت

عصر روز چهارشنبه هفته گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی سبزوار، از ناپدید شدن دختر 6 ساله اش به نام مهدیه در منطقه صالح آباد سبزوار خبر داد.

این مرد در شکایت خود گفت: امروز دخترم در حال بازی مقابل خانه بود که به طرز مرموزی ناپدید شد. همه جا را گشتیم، اما او را پیدا نکردیم.

 

پس از این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران پلیس آگاهی تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

همچنن : ماجرای هولناک قتل شوهر توسط زن جوان برای ازدواج با مرد مورد علاقه اش

کارآگاهان در نخستین فرضیه، با توجه به وجود کانال آب، قنات و کوره آجرپزی در اطراف خانه این دختر، احتمال دادند دختربچه در این محل ها قربانی حادثه شده باشد. به همین دلیل چهار تیم از ماموران همراه امدادگران آتش نشانی جستجو در این محل ها را آغاز کردند، اما هیچ ردی از مهدیه به دست نیامد.

 

در ادامه احتمال کودک ربایی و اخاذی مطرح شد، اما تحقیقات در این زمینه هم بی نتیجه ماند و فردی برای اخاذی با خانواده دختر بچه تماس نگرفت.

 

همزمان با ناپدید شدن این دختر، افراد ناشناسی با خانواده او تماس گرفته و اطلاعاتی را درباره سرنوشت مهدیه می دادند که ماموران از این افراد نیز بازجویی کردند، اما به سرنخی دست نیافتند. همزمان نیز مردی چند بار با خانواده مهدیه تماس گرفت و ادعاهای عجیبی را مطرح کرد. ماموران با ردیابی پلیسی این مرد را دستگیر کردند که در جریان تحقیقات مشخص شد، این مرد اختلالات روانی دارد و اطلاعات دروغی در اختیار پلیس قرار داده است.

 

آخرین فرضیه ای که از سوی کارآگاهان مطرح شد، موضوع تعرض به دختربچه و قتل او بود. از این رو ماموران در قالب چند تیم، 12 خانه را در سطح منطقه بازرسی و 9 نفر را در این زمینه دستگیر کردند، اما بازجویی از این افراد هم به نتیجه نرسید.

 

پس از گذشت چهار روز از ناپدید شدن دختر شش ساله، تیم جنایی به پسرعموی 17 ساله مهدیه مشکوک شد و او را زیر نظر گرفت. بررسی ها نشان داد، پسر نوجوان چند سال قبل با مادر و پدرخوانده خود دچار اختلاف شده و عمویش ـ پدر مهدیه ـ سرپرستی او را به عهده گرفته است.

 

شک پلیس به پسر 17 ساله زمانی بیشتر شد که او با طرح ادعاهای واهی سعی داشت مسیر تحقیقات را تغییر دهد. بازجویی های تخصصی از او آغاز شد تا این که لب به اعتراف گشود و جزئیات قتل دختر شش ساله را فاش کرد.

 

متهم به قتل در بازجویی گفت: از مدت ها پیش وسوسه های شیطانی سراغم آمد تا این که تصمیم به آزار و اذیت و تجاوز مهدیه گرفتم. روز حادثه او را به بهانه ای به حاشیه شهر بردم و پس از تعرض خفه کردم. در این مدت هم سعی کردم خودم را بی خبر از ماجرا و ناراحت نشان دهم. تصور نمی کردم پلیس به من مشکوک شود.

 

سیدمحمد هاشم زاده هاشمی، فرمانده انتظامی سبزوار در این باره گفت: پس از اعتراف پسر نوجوان، ماموران با راهنمایی او به محل رها کردن جسد در خاکریزهای اطراف جاده سبزوار ـ بردسکن رفته و جسد دخترک را کشف کردند. متهم صحنه قتل را بازسازی کرده و پرونده در اختیار دستگاه قضایی است.

 

وی با تاکید بر این که نیروی انتظامی با قدرت با جرایم خشن برخورد می کند، گفت: از مردم متدین سبزوار انتظار می رود نسبت به بازار داغ شایعات بی توجه باشند و به خادمان خود در نیروی انتظامی اعتماد و مسائل را از طریق این نیرو پیگیری کنند.

مطالب مشابه را ببینید!