مجله تاپ‌ناز‌

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله یتیم و روانی شدن وی! +عکس

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله

تجاوز جنسی به دختر 12 ساله یتیم باعث مشکل روحی روانی برای این دختر کم سن شد

“والتر جانسون” 60 ساله به دختر 12 ساله ای که پدر و مادرش را سال گذشته از دست داده و آنها دخترشان را به این مرد که از دوستان خانوادگی آنها بود سپرده بودند که سابقه چندین تجاوز جنسی داشت.

روز بعد از عید سال نو میلادی مشخص شد که دختر 12 ساله یتیم، بار دار است.

طبق گفته های پلیس ، ” جانسون ” زمانی که دختر را به درمانگاه برده بود و در آنجا مشخص شد او بار دار است ، پا به فرار گذاشت.

او سپس با پلیس تماس گرفت و آنها را  تهدید کرد که اگر او را تعقیب کنند، خودش را می کشد.

جانسون سرانجام هفته گذشته توسط پلیس ایالت فلوریدا ،آمریکا دستگیر و به 3 فقره جرم شامل حمله های جنسی متجاوزانه به دختر 12 ساله متهم شد.

جانسون در دادگاه هرگونه تجاوز جنسی را به دختر 12 ساله انکار  و ادعا کرد  که او از بیماری روانی شیزوفرنی و بیماری 2 شخصیتی رنج می برد.

همچنین او در دادگاه ادعا کرد که مدتهاست درمان و داروهای خود را متوقف کرده است .

یکی از بستگان قربانی دختر 12 ساله به خبرگزاری  گفت : جانسون یکی از دوستان خانوادگی والدین این دختر بود که سالها با خانواده آنها رفت و آمد داشت و والدینش به این مرد اعتماد داشتند .او در گذشته مرد خوب و سالمی بود اما کسی نمی داند چرا او ناگهان تا این حد تغییر کرد و فرد دیگری شد.این دختر تنها 12 سال دارد و این سن بسیار پایینی است اما با وجود این نوزادی درون اوست . او در شرایط بسیار سختی به سر می برد و کاملا گیج است .

به دستور دادگاه برای دختر قربانی 12 ساله  به خاطر آسیب روانی شدیدی که در اثر این تجاوز ها و باردارشدنش متحمل شده  ، جلسات مشاوره روانشناسی گذاشته شده است .

محاکمه این بیمار روانی 60 ساله همچنان ادامه دارد.

مطالب مشابه را ببینید!