مجله تاپ‌ناز‌

ترفند آرایشی برای خوش فرم نشان دادن بینی بزرگ

ترفند آرایشی برای خوش فرم نشان دادن بینی بزرگ

با ترفندهای خاص آرایشی می توانید مشکلات صورت را پنهان کنید و اصلاح کنید. در این مطلب با ترفند آرایشی برای کوچک نشان دادن بینی بزرگ را به شما آموزش می دهیم.

 

خوش فرم و زیبا نشان دادن بینی بزرگ با آرایش

هر کسی ترجیح می‌دهد حداقل یک بخش از بدن خودش را از چشم دیگران پنهان کند، اما پنهان کردن بینی واقعا کار سختی است. خوش‌بختانه، رعایت کردن نکات آرایشی می‌تواند به‌طور موثری بدشکلی بینی را به حداقل برساند و حالت نسبتا مناسبی به بینی بدهد. اگر چه تاثیر این روش دائمی نیست،‌ اما هزینه کمتری دارد و مضرات آن نسبت به عمل جراحی زیبایی کمتر است.

اولین نکته آرایشی برای پوشش دادن بدشکلی بینی، زیرسازی مناسب است

کارشناسان هنر آرایش، استفاده از زیرسازی مات که دو درجه تیره‌تر از زیرسازی همیشگی پوست شما باشد را در این موارد توصیه می‌کنند. ابتدا باید از هر دو طرف بینی، خط مستقیمی را به سمت پایین بکشید و یک خط نازک را روی پُل بینی ادامه بدهید. بعد باید زیرسازی تیره را خیلی خوب مخلوط کنید و زیرسازی مات را روی این قسمت‌ها پخش کنید. فراموش نکنید که همیشه باید از آرایش مات استفاده کنید تا درخشش روی پُل بینی را کاهش دهید.

 

روش دیگری که می‌توانید به کار بگیرید تا بینی شما کوچک‌تر به نظر برسد، این است که مرکز دید دیگران را به سمت ویژگی‌های دیگر صورت خودتان جلب کنید

برای این کار باید گونه‌های خودتان را با رُژگونه‌ای به رنگ‌های برنز یا رنگ‌های بر پایه قرمز، تیرهکنید تا توجه دیگران را از بینی به سمت گونه‌ها بکشانید. استفاده از رُژ لب نسبتا براق نیز همین کار را برای شما انجام می‌دهد.

 

مطالب مشابه را ببینید!