مجله تاپ‌ناز‌

تصاویر آموزش مرحله به مرحله مدل آرایش چشم با ریمل رنگی

در این مطلب آموزش مرحله به مرحله تصویری آرایش چشم با ریمل رنگی را به شما آموزش میدهیم که این نوع آرایش چشم باعث برجسته تر کردن رنگ چشم ها می شود.

آموزش تصویری آرایش چشم جذاب و زیبا با ریمل رنگی

 

متخصصان آرایش، نکات مهمی را برای ایجاد چشمانی جذاب با آرایشی دقیق ذکر می کنند، مثلا اگر می خواهید چشم هایی درشت و زیبا داشته باشید سعی کنید در آرایشتان از سایه های کمرنگ استفاده کنید. اگر از سایه بعد از خط چشم استفاده شود، حالت خواب آلودگی و کم نما شدن درچشم ها ایجاد می شود، بنا براین از خط چشم باید در پایان کار برای ایجاد بهترین حالت استفاده کرد. با استفاده از ریمل مناسب می توان مژه ها را پرپشت و فردار کرد. برای این کار می توانید از انواع ریمل های پرپشت و بلند کننده مژه استفاده کنید. هیچ گاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلک های پایینی استفاده نکنید چراکه این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشم ها می شود.

بعد از رژ لب، ریمل مهم ترین وسیله آرایشی شماست.به کار بردن ریمل باعث درشتی چشم ها و جلوه دار شدن مژه هایتان می شود. به جز تنوع رنگ، ریمل ها انواع مختلفی دارند، ضخیم کننده، بلند کننده، حجم دهنده، پررنگ کننده، ضد آب و معمولی. روش ریمل زدن برای جلا دادن نگاه شما اهمیت بسزایی دارد.باید توجه داشته باشید ریمل شما تمام سطح مژه، از ریشه تا نوک آن را بپوشاند.

تصاویر آموزش مرحله به مرحله مدل آرایش چشم با ریمل رنگی

ریمل رنگی باعث برجسته کردن رنگ چشم ها میشود

استفاده از ریمل رنگی، یکی از گزینه های خوب برای برجسته تر کردن رنگ چشمانتان است ولی شاید استفاده از برخی از رنگ های بسیار روشن بر روی تمام مژه ها، توجه زیادی را به خود جلب کند و ممکن است نتیجه دلخواه را نیز به دست نیاورید، ولی ایده جالب تری برای استفاده از آنها به شما پیشنهاد میکنیم:

وسایل مورد نیاز در آرایش چشم ها با ریمل :

• ریمل رنگی
• ریمل مشکی

برای آرایش مژه ها با استفاده از ریمل رنگی، به گزارش پرشین وی ابتدا لایه ای از ریمل رنگی به روی کل مژه های بالا و پایین پلک بزنید،( در این آموزش، مدل از ریملی همرنگ چشمهایش استفاده کرده تا رنگ چشم هایش جلوه بیشتری پیدا کند)، سپس با ریمل مشکی، روی مژه ها بکشید ولی پایه مژه را رنگی نگاه دارید.
اگر چشمان آبی دارید، از ریمل آبی ، اگر چشمان سبز دارید از ریمل سبز و اگر چشمان قهوه ای دارید می توانید از رنگ های بنفش، سبزآبی، آبی و سبز و… استفاده کنید، چرا که آنها با رنگ چشمان شما تضاد خیلی زیادی ایجاد نمی کنند.

تصاویر آموزش مرحله به مرحله مدل آرایش چشم با ریمل رنگی

آموزش زدن ریمل رنگی

همچنین می توانید از رنگ هایی مانند ریمل بنفش برای چشمان سبز، ریمل مسی برای چشمان آبی و.. استفاده کنید.

مرحله به مرحله آرایش چشم با ریمل رنگی

مطالب مشابه را ببینید!