مجله تاپ‌ناز‌

تیپ و مدل لباس مردانه که زنان را فراری می دهد! + تصاویر

مدل لباس پوشیدن مردان در جذابیتشان بسیار تاثیر دارد و اگر سبک لباس پوشیدن مردان جالب نباشد مورد پسند خانم ها قرار نمی گیرند.

 

سبک لباس پوشیدن مردان که باعث جذب خانم ها می شود

همسر شما یک آقای ایرانی دوست دارد همیشه بهترین باشید، حتی اگر ساده پوش هستید اینکه جذابیت خود را حفظ کنید برایش مهم است پس با دانستن نکات ریز در انتخاب و ست کردن لباس یک مرد شیک و جذاب باشید. روش های بسیاری برای جذب کردن همسرتان وجود دارد که بخشی از ان همانطور که گفته شد رعایت اصول انتخاب و پوشیدن لباس است.

اما واقعا خانم ها چه چیزی را می پسندند یا نمی پسندند؟ مسلما ما هم در بدونیم نمی دانیم ذهن پیچیده خانم ها دقیقا از چه چیزهایی خوشش می آید و چه چیزهایی را دوست ندارد. اما برای اینکه بتوانیم تخصصی ترین نظرات را بگیریم در این مقاله می خواهم نظر خانم هایی که در صنعت فشن فعالیت می کنند را در باره لباس پوشیدن و ظاهر مردان و اینکه چه چیزهایی را نمی پسندند در اختیار شما قرار دهم.

نکات طلایی در مورد لباس پوشیدن مردان

هوپ لوری، استایلیست سبک آزاد

” بو دادن موها. شاید مردها زیاد فکر نکنند که شامپو چیز مهمی باشد. شاید ما زن ها زمان و پول زیادی را صرف شامپو، نرم کننده، شستشو و بورس کشیدن می کنیم و برای همین فقط از نوع خودمان چنین انتظاری را داریم. اگر موی مردی بوی شامپوهای معطر زنانه را بدهد خیلی از خانم ها شاید خوششان نیاید. ”

تیپ و مدل لباس مردانه که زنان را فراری می دهد!

انتخاب کفش مناسب و لباس پوشیدن مردان

” کفش هایی که جلویشان مربعی شکل است، فکر کنم یکی از زشت ترین چیزهایی است که در دنیا وجود دارد. ”

ریچل تیلر، طراح لباس

” بردن سر داخل گوشی در طول تماشای فیلم، شام خوردن و البته هنگام صحبت کردن واقعا بی ادبانه است و می تواند هر زنی را نسبت به مرد مقابلش بی حس کند. معمولا دراین مواقع خانم ها ترجیح می دهند آن مرد با گوشی همراهش رابطه برقرار کند! ”

کیت مک گیورن، طراح لباس مردانه

” استفاده از کلمات کوچه خیابانی و مختصر شده یکی از آن مواردی است که هر زنی را بی میل می کند. ”

سوفیا پروبت، از عوامل شرکت BPCM

” جوراب های قرمز یا بنفش. با پوشیدن این جوراب ها دیگر مهم نیست آن مرد چه لباسی تنش باشد از نظر یک زن اون سبک و شل است. ”

” استفاده بیش از حد محصولات استایل دهنده مانند ژل و واکس مو. معمولا این مردها موهایشان بهم می چسبد و به مرور حالت چندش آوری به خود می گیرد همچنین یکی از عوامل اصلی شوره مو نیز همین استفاده بیش از محصولات مدل دادن به مو است. ”

” کل آخر هفته را مشغول انجام بازی های ویدئویی شدن. در آغوش گرفتن تلوزیون و ضد اجتماع بودن برای خانم ها زیاد خوشایند نیست. ”

کارلا وات، مدیر ارشد کمپانی Village

” تی شرت های یقه V که خیلی یقه بازی داشته باشند به هیچ وجه نمی تواند یک مرد را برای خانم ها جذاب کند بلکه برعکس خانم ها اصلا این نوع لباس پوشیدن و ظاهر را دوست ندارند. ”

استفانی اسلیپ، از عوامل شرکت Neville McCarthy Associates

” باسن بزرگ. می دانم این خیلی تبعیض آمیز است و شاید یک مرد فیزیکش این چنین باشد اما ما خانم ها این فرم بدن را اصلا دوست نداریم. ”

” شلوار های جین خیلی تنگ و نازک، کفش کتانی بدون جوراب و آن زنجیرهایی که از جیب بعضی آقایان آویزان است اصلا قابل قبول نیست و خیلی از خانم ها با دیدن این ظاهر بی میل می شوند. ”

مارنی توکرم، مدیر Unsigned Group

” موی کوتاه قفسه سینه. اگر می خواهید موهای سینه خود را بتراشید پس همه اش را بتراشید نه اینکه مانند ته ریش کوتاهش کنید. اصلا جذاب نیست. نمی خواهم بگویم مردهایی را دوست دارم که مو دارند اما ته ریش برای قفسه سینه اصلا جالب نیست. ”

آلیوسن هارگریوز، مدیر ارشد کمپانی Grenson

” کفش هایی که جلویشان بالا می آید. این کفش ها دیگر از کجا آمدند؟ چه کسی آنها را می فروشد؟ به معنای واقعی کلمه زشت هستند. ”

” موی گوش. راه حلش ساده است یک ماشین اصلاح بخرید. واقعا نیازی به وجود موی گوش نیست، ابروهای خیلی بلند هم همینطور، اشتباه نکنید منظورم ابرو برداشتن نیست! برداشتن ابروی آقایان خود یکی از عوامل بی میل شدن یک خانم است. ”

اعتماد به نفس بیش از حد.یادم می آید با مردی صحبت می کردم که می گفت چه نویسنده بی نظیری است، اما حتی در گوگل هم اسمش را پیدا نکردم. آقایان اعتماد به نفس داشته باشید اما نه اینقدر! ”

” کیف زشت. زندگی برای حمل کردن یک کیف زشت با خود خیلی کوتاه است. ”

دلفین چویی، نویسنده آزاد

” عزیزم، بیبی، هانی. اگر می خواهید صدایم کنید ترجیح می دهم نامم را صدا کنید، من عزیز شما نیستم! ”

” خرناس، صدایش از چند کیلومتری هم یک خانم را نا امید می کند. ”

” محصولات مربوط به مویی که باعث می شود موی یک آقا دائما مرطوب به نظر برسد. ”

” رها کردن لباس ها روی زمین، کمد دیواری است نه کمد زمینی! ”

” ارسال پیامی که تنها در آن شکلک های بوسیدن است به جای جواب دادن، ببخشید ولی این اصلا به حساب نمی آید ”

” نمایش بیش از حد ساق پا. می دانم مدل برخی از شلوارها چنین است اما مطمئن باشید بیشتر خانمها از دیدن کل ساق پایتان لذتی نمی برند. ”

تیپ و مدل لباس مردانه که زنان را فراری می دهد!

ایرادات لباس پوشیدن مردان از نظر زنان

جورجیا رودز، روزنامه نگار

” به شدت به دنبال برنامه های ورزشی بودن طوری که از پینگ پونگ تا تمام بازی های فوتبال را نگاه کند. ”

” رها کردن حوله خیس روی تخت، اصلا خوب نیست. ”

هانا لیون پاول، از عوامل مجله Marie Claire

” پیراهن های آستین کوتاه. تی شرت های آستین کوتاه مشکلی ندارند، پیراهن های آستین بلندی هم که آستین هایشان را تا می کنید هم خوب و جذاب هستند، اما این پیراهن های آستین کوتاه واقعا حس بدی دارند. ”

سریس کندی، آرایشگر

بیش از حد ادای کارها و رفتارهای مردانه را در آوردن، این کار اصلا جذاب نیست و گاهی نیز نفرت انگیز است. ”

نیکیتا نویسون، بلاگر مد و فشن

” رها کردن موی تراشیده شده در سینک. واقعا چندش آور است و دیگران مجبورند با راه هایی نوآورانه و استادانه طوری که با موها تماس پیدا کنند آنها را تمیز کنند. ”

جورجینا وولی، آرایشگر

” استفاده از مدل های مو بد و عجیب و غریب در حالی که مدل های کلاسیک بهتر هستند. هیچ خانمی دوست ندارد با مردی همراه شود که به صورت داوطلبانه خودش را زشت کرده باشد. ”

جسیکا بومپوس، ژورنالیست آزاد مد و فشن

” شلوار های قرمز. وحشتناک هستند. ”

تیپ و مدل لباس مردانه که زنان را فراری می دهد!

خطای لباس پوشیدن مردان که زنان را فراری می دهد

مطالب مشابه را ببینید!