مجله تاپ‌ناز‌

جذاب ترین مدل مو های مردانه که حتی خانم های نیز می پسندند

یکی از مشخصه های مردان جذاب مدل مو های زیبا است. مدل در ظاهر مردان نقش بسیار مهمی دارد. اگر به دنبال مدل موهای جذاب و زیبایی هستید می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

مدل موهای مردانه زیبا و جذاب که خانم ها می پسندند

امسال مدل موهای بلندتر مد شده است. ریش بلند و موی بلند این روزها میان آقایان بیش از پیش دیده می شود. نیاز نیست به طور مرتب موهای خود را کوتاه کنید، حتی می توانید موهای بلند را به زیباترین شکل، فرم دهید.

 

بنابراین ما در اینجا راهنمایی هایی را در مورد مو های بلند مردانه داریم که امید واریم شما از آن لذت ببرید:

 

مدل موی جمع یا خرگوشی BUN STYLE

جذاب ترین مدل مو های مردانه که حتی خانم های نیز می پسندند

مدل موی جمع یا خرگوشی‎

 

مدل دم اسبی Ponytail خوب است، اما اگر شما علاقه دارید که مو های خود را به صورت «کرواتی» ببندید، مدل موی جمع یا خرگوشی BUN STYLE جالب ترین مدل مویی است که شما می توانید داشته باشید. وقتی این مدل کمی نامرتب باشد جذاب تر هم می شود. شما با این مدل مو هم با کت و شلوار ، و هم با تی شرت یک مرد جلتمن و صاحب سبک در مد به نظر می رسید.

 

مدل موی نیمه بلند MID-LONG STYLE

جذاب ترین مدل مو های مردانه که حتی خانم های نیز می پسندند

مدل موی نیمه بلند‎

 

اگر مو های شما خیلی بلند نیست، شما می توانید مدل موی بسیار جذابی ایجاد کنید. اگر موهای صافی دارید مدل مو ی پف کرده male pompadour (اولین تصویر از سمت چپ) پیشنهاد هوشمندانه ایست زیرا این مدل بسیار کلاسیک و پیچیده است. اما اگر موهای مجعد و فرفری دارید شما می توانید موهای خود را به صورت هاله ای فر مانند به روی صورتتان بریزید و صورتتان را قاب کنید.

 

مدل موی باب MEN’S BOB

جذاب ترین مدل مو های مردانه که حتی خانم های نیز می پسندند

مدل موی باب‎

 

سبک مو ی مردانه باب بسیار دیوانه کننده و جذاب است و برد پیت یک نمونه کامل از آن به شمار میرود. قد تا سر شانه این مدل ظاهر شما را به کمال می رساند. این مدل می تواند رسمی و هم غیر رسمی باشد بنابراین بسیار تنوع جالب و حیرت انگیزی دارد.

 

یک راهنمایی کوچک : در این مدل بخش اعظم از موهای خود را به یک سمت از سر خود بریزید زیرا در این صورت بسیار شیک و  خوش استایل دیده می شوید.

مدل مو مردانه جدید و زیبا که زنان هم می پسندند

مطالب مشابه را ببینید!