مجله تاپ‌ناز‌

جذاب ترین مسیرهای گردشگری آلمان

معرفی زیباترین و جذاب ترین مسیرهای گردشگری در آلمان برای توریست ها 

مناطق دیدنی و زیبا در آلمان فراوان است و گردشگران می توانند در این کشور دیدنی، شهرها و مسیرهای جذابی را برگزینند و از تنوع طبیعی، فرهنگی، ورزشی و هنری این کشور لذت ببرند.

مهم ترین مراکز گردشگری آلمان از میان تاکستان های این کشور می گذرد. اما در عین حال، استادیوم های فوتبال در آلمان برای مردم این کشور، بیشتر از هر جای دیگر، لذت بخش است.

در 15 استادیوم ایالت «نوردراین وستفالن» آلمان که بزرگ ترین ایالت این کشور است، مسابقات هیجان انگیز بسیاری برپا می شود.

مسیر افسانه ها: شهر «هاناو» در آلمان، محل تولد برادران گریم است. یاکوب و ویلهلم گریم، افسانه های جاودانه فراوانی برای کودکان خلق کرده اند. در این شهر، خیابانی است به نام افسانه که به هشت پارک طبیعی و چندین روستا منتهی می شود. از معروف ترین داستان های فولکلوریک این دو برادر نویسنده، سفیدبرفی، سیندرلا، هانسل و گرتل و شنل قرمزی است که در ایران نیز بسیار مشهورند.

جذاب ترین مسیرهای گردشگری آلمان

شهر «هاناو» ، یکی از جاذبه های گردشگری آلمان می باشد

 

مسیر خانه های قدیمی: در شهر «لیمبورگ آن» در «لاهن» آلمان، خانه های قدیمی که به سبک زیبایی نوسازی شده اند، در کوچه های تنگ و پیچ در پیچ، فضایی خاطره انگیز از گذشتگان دور آلمان را تداعی می کنند. این شهر و روستاهای کوچک آن، در مسیری 2800 کیلومتری، از جذاب ترین مسیرهای گردشگری آلمان به شمار می روند.

گردشگری,تور گردشگری

مسیر خانه های قدیمی، از جذاب ترین مسیرهای گردشگری آلمان به شمار می روند
مسیر دامنه های آلپ: دامنه های آلپ، مسیری 450 کیلومتری در اختیار گردشگران قرار داده است. در این مسیر که در جنوب آلمان قرار دارد، تنها کوه ها نیستند که جلب توجه می کنند؛ دریاچه های فراوانی چون «بودنزه» یا «تگرنزه»، جذابیت ویژه ای به این منطقه داده اند. مناطق اطراف «تگرنزه» هم به داشتن غذاهای اشتهاآور در آلمان معروفند.

گردشگری,تور گردشگری

دامنه های آلپ جاذبه های فراوانی برای گردشگران دارد

 

مسیر رمانتیک: شهرهای بسیار قدیمی در آلمان فراوان است؛ از جمله، «روتن بورگ»؛ شهری بازمانده از قرون وسطی که با داشتن قصر معروف «نوی شوان اشتاین» که در دامنه کوه های آلپ واقع شده است، معروفیت جهانی دارد. مسیر دسترسی به این قصر، از رویایی ترین و رمانتیک ترین مسیرهای گردشگری است.

 گردشگری,تور گردشگری

 مسیر دسترسی به قص «نوی شوان اشتاین»، از رمانتیک ترین مسیرهای گردشگری در آلمان است

 

مسیر آبی- جاده ای: قرار نیست تمام پل های دنیا برای عبور عابر پیاده یا ماشین ساخته شود؛ گاهی اوقات قایق ها نیز به پل نیاز دارند! پل آبی 918 متری «ماگ دِبورگ» بزرگ ترین پل از نوع خود در جهان است.

گردشگری,تور گردشگری

یکی از زیباترین مسیر های  گردشگری در آلمان، پل آبی «ماگ دِبورگ» است
این پل قرار بود در سال های خیلی گذشته ساخته شود، اما جنگ سرد، ساخت آن را به تعویق انداخت. امروزه قایق ها و کشتی ها متناسب با این کانال می توانند از منطقه راین لند به راحتی به برلین بروند. عظمت این پل آبی به قدری زیاد است که به «وان حمام بتونی یک کیلومتری» هم شناخته شده است!

پل روگذر ماگدبورگ در نزدیکی شهر برلین و در شمال شهر ماگدبورگ آلمان واقع شده و این سازه، طولانی ترین سازه آبی جهان است.

 

مسیر تورهای صنعتی: گردشگرانی که به اندازه کافی قصرها و تاکستان های آلمان را دیده اند، می توانند به مسیر صنعتی گردشگران این کشور هم سری بزنند. در منطقه روهر آلمان در غرب این کشور، مسیری 400 کیلومتری وجود دارد.

بخشهایی از این مراکز صنعتی، پس از تعطیل شدن، اکنون به مراکز فرهنگی تبدیل شده اند. یکی از معادن زغال سنگ این منطقه از طرف یونسکو به عنوان میراث فرهنگی جهان هم ثبت شده است.

مطالب مشابه را ببینید!