مجله تاپ‌ناز‌

خانم ها با این لباس ها خوش تیپ و خوش اندام شوید!

کمربند ببندید
تک رنگ اما باکمربند

به لباس زرد نگاه کنید. شاید بگویید چطور یک لباس تک‌رنگ را  به‌عنوان گزینه مناسب انتخاب کرده‌ایم؟ جواب شما در همان کمربند ساده‌ای قرار دارد که هم رنگ لباس است. کمربند‌ها تقسیم‌بندی یکسره لباس را به هم می‌زنند و قدتان را متناسب‌تر نشان می‌دهند، ضمن اینکه رنگ روشن می‌تواند لاغر اندامی شما را پنهان کند. خانم‌های سایز بالا ی قدبلند هم می‌توانند از همین مدل‌ها اما با رنگ‌های تیره استفاده کنند.

خانم ها با این لباس ها خوش تیپ و خوش اندام شوید!


آزاد و یکسره ممنوع!

اگر لاغر اندام هستید و قدتان هم بلند است به هیچ‌عنوان سراغ لباس‌های آزاد و یکسره نروید. این لباس‌ها  جز اینکه لاغری شما را بیشتر نشان دهند کاری نمی‌کنند.

کمی چین روی کمر

لباسی برای خوش اندامی,اصول و نحوه پوشش

میل خانم‌های امروزی به داشتن اندامی لاغر چنین لباس‌هایی را به بازار کشانده است. به چین کمر نگاه کنید. این مدل برای خانم‌هایی که کمر باریک و پایین تنه کوچکی دارند ایده‌آل است.

بلوک بندی‌ را انتخاب کنید
چند تکه شوید

شاید اگر لباس‌هایی با مدل‌های بلوکه یا بخش‌بندی شده را بهترین گزینه‌ها برای خانم‌های قد بلند بدانیم اشتباه نکرده باشیم. اگر استخوان بندی درشتی دارید، می توانید رنگ این لباس را برعکس انتخاب کنید. رنگ‌های تیره و بلوک‌بندی تمام چیزی است که برای پنهان کردن استخوان بندی درشت و متناسب نشان دادن قد به آن نیاز دارید.

لباسی برای خوش اندامی,اصول و نحوه پوشش

تیره بپوشید

اگر قد بلند و سنگین وزن هستید، رنگ سرمه ای آستین ها، درشت بودن سرشانه ها را پنهان می‌کند. تقسیم‌بندی لباس به سه رنگ مختلف هم باعث ایجاد خطای بصری می‌شود و قدتان را متناسب‌تر نشان می‌دهد. اگر اضافه وزن دارید حتی‌الامکان سعی نکنید قدتان را کوتاه‌تر نشان دهید. قد بلند می‌تواند به تناسب اندام ظاهری شما کمک کند.

روشن بپوشید
پلیسه بدوزید

لباسی برای خوش اندامی,اصول و نحوه پوشش

مدل این پیراهن و طرح روی آن هر دو برای کم کردن سایز ساخته شده‌اند. زمینه تیره و پلیسه روی کمر انتخاب‌های خوبی برای سایز بزرگ‌های قد بلند هستند.

یقه افقی راه نجات شماست

لباسی برای خوش اندامی,اصول و نحوه پوشش

به فرم یقه نگاه کنید که چطور یک خط طویل افقی را تشکیل می‌دهد. این اولین رمز متناسب کردن قد در این لباس است. اگر لاغر اندام هستید روشن بودن این لباس می‌تواند شما را درشت‌تر نشان دهد. این لباس هم مثل مدل قبلی از سه رنگ تشکیل شده اما بخش‌بندی بیشتری دارد و از همین جهت هم نسبت به مدل یک بهتر است.

دست‌ها را بپوشانید
یک کت ساده کافی است

لباسی برای خوش اندامی,اصول و نحوه پوشش

اگر قرار است لباس‌های بی‌آستین را در یک مهمانی خانمانه خانوادگی به‌تن کنید، می‌توانید از کت‌هایی با این سبک برای پوشاندن دست‌های تان کمک بگیرید. برای یک مهمانی ساده، پوشیدن کت راحت تر از انداختن شال روی شانه هاست.

برای مامان ها

لباسی برای خوش اندامی,اصول و نحوه پوشش

این مدل کت‌ها به درد لباس‌های اسپرت‌تر می‌خورد و خانم‌های درشت اندام میانسال طرفداران اصلی آنها هستند. اگر پشت لباس تان بسته باشد، می‌توانید از این سبک کت‌ها که پشت گیپور دارند استفاده کنید.

تیره و مجلسی

لباسی برای خوش اندامی,اصول و نحوه پوشش

می‌خواهید کمی لاغرتر به نظر برسید؟ این کت برای شما دوخته شده. پشت گیپورش به دیده شدن زیبایی لباس اصلی‌تان کمک می‌کند و قد بلند و آستین‌های تنگش شما را کشیده و باریک اندام نشان می‌دهد.

گل گلی شوید
مخصوص فصل گرما

لباس های طرح دار و گلدار گزینه های دیگری هستند که خانم‌های قد بلند می‌توانند با توجه به فصل از آنها کمک بگیرند. به خاطر داشته باشید این لباس ها برای فصل های گرم سال طراحی شده‌اند‌، جز مدل های معدودی که برای فصول سرد مناسب هستند.

لباسی برای خوش اندامی,اصول و نحوه پوشش

لاغر‌ها بپوشند

این پیراهن برای خانم‌های لاغراندام مناسب است؛ اول از همه رنگی روشن دارد و قسمت بالایی می‌تواند باعث شود سایز بزرگ‌تر به نظر برسد. نکته دوم اما گل‌های شلوغ روی دامن است که باز هم همان کاری را می‌کنند که رنگ روشن می‌کند؛ حجم دهی!

لباسی برای تپل ها

به ترکیب رنگ‌ها دقت کنید چون این ترکیب برای خانم‌های سایز بزرگ ساخته شده. درست است که زمینه لباس روشن است اما توناژ رنگ گل‌ها به تیرگی می‌زند و همین مسئله باعث لاغر نشان دادن‌شان خواهد شد.

منبع : مجله سیب سبز

مطالب مشابه را ببینید!