مجله تاپ‌ناز‌

خانم ها با موهای بلوند چگونه آرایش کنند که جذاب تر شوند؟

خانم ها با موهای بلوند چگونه آرایش کنند که جذاب تر شوند؟

خانم هایی که موهای بلوند دارند باید در آرایش چهره بسیار دقت کنند زیرا امکان دارد به دلیل آرایش اشتباه چهره ای بی روح و سرد و یا چهره ای بسیار تیره داشته باشند که اصلا جذاب نیست.

 

روش آرایش صورت با رنگ مو بلوند

 

اگر خواهان بهترین ظاهر ممکن هستید، آنگاه انتخاب آرایش مناسب ضرورت پیدا می‌کند. شما باید رنگ‌ها و سایه‌هایی را انتخاب کنید که هماهنگ و مناسب با رنگ کلی و شاخص شما باشد. برخی از خانم‌ها اصرار بر هماهنگ کردن آرایش با ترکیب رنگی لباس و وسایل همراهشان دارند. این هماهنگی همیشه به خوبی جواب نخواهد داد. راز خوب به نظر رسیدن با آرایش، این است که آرایشتان مکمل رنگ پوست و موی شما باشد. به عنوان مثال توضیحات ما درباره خانم‌های بلوند را در زیر بخوانید.

خانم‌های بلوند زیادی هستند که با رنگ‌های تند آرایش می‌کنند. برخی هم رنگ هایی را انتخاب می‌کنند که چهره ای رنگ و رو رفته برایشان خواهد ساخت. آرایشی که چهره ی خیلی تیره بسازد، نامطبوع و آرایشی که خیلی بی‌رنگ و رو باشد، چهره ای خسته و رنگ پریده خواهد ساخت.

 

یک خانم بلوند باید به صورتش رنگ بدهد

رنگ‌های مناسب لب برای بلوندها، صورتی گرم، هلویی و مرجانی است. برای قرارها یا مهمانی های غروب، رنگی بین صورتی و قرمز انتخاب نمایید تا خیلی زننده نباشد. بلوند ها معمولا رنگ پوستشان روشن است. پوست روشن، به همراه موی روشن، به فونداسیون احتیاج دارد. تناژ رنگی کانسیلر مناسب موهای بلوند باید حاوی رنگدانه های صورتی باشد. بلوندهایی که چهره سرخ و گلگون دارند، باید فونداسیونی حاوی رنگدانه های آبی انتخاب نمایند تا شدت سرخی چهره شان کاهش یابد. به هر حال نباید پوستتان را تیره کنید، فقط می‌خواهید به صورتتان کمی رنگ بدهید.

خانم‌های بلوند باید ریمل استفاده کنند. در عوض ریمل مشکی، یک قهوه ای شکلاتی انتخاب کنید. ابروهایتان باید همرنگ موهایتان، یا اینکه توسط یک مداد قهوه ای ملایم، یک پرده تیره تر باشد. خط چشمتان می‌تواند خیلی پر‌رنگ باشد، حتی اگر خط چشم قهوه ای بکشید. از سایه چشم استفاده کنید تا چشمانتان جلوه پیدا کند. چهره‌های بلوند، با سایه‌های طلایی، مسی، ارغوانی، خاکستری و قهوه ای، اما نه خیلی تیره، شگفت‌آور خواهند شد.

خیلی از خانم‌های بلوند، به دلیل گودی خفیف زیر چشمانشان، خسته و رنگ پریده به نظر می‌رسند. از یک کانسیلر صورتی روشن هم روی فونداسیون برای پوشاندن تیرگی زیر چشمانتان استفاده کنید.

اگر شما بلوند هستید، حتما باید رژ گونه بزنید. خیلی راحت، یک قلم موی بزرگ و نرم را آغشته به رژ گونه ی صورتی یا هلویی کرده و به گونه هایتان رنگ ببخشید.

آرایش چهره با موهای بلوند

مطالب مشابه را ببینید!