مجله تاپ‌ناز‌

دختر فراري قرباني مرد هوس باز شد

دختر فراري قرباني مرد هوس باز شد

دختر فراری

سرهنگ رسول النقي‌پور با اعلام اين خبر گفت: درپي اعلام مفقودشدن دختر خانواده‌اي در 16 فروردين ماه اين پرونده در دستور كارپليس قرار گرفت و در حين بررسي‌هاي پليس معلوم شد، دختر مفقودي سابقه فرار از خانه و مصرف موادمخدر را دارد كه اين امر بر جدي‌تر شدن تجسس‌ها منجر شد.

رييس پليس آگاهي آذربايجان‌غربي با بيان اينكه 21 فروردين ماه جسدي در كنار پارك ساحلي بوكان كشف و خانواده دختر مفقودشده براي شناسايي احضار شدند تصريح‌كرد: پس از شناسايي مقتول توسط خانواده وي، جسد براي رسيدگي علت تامه مرگ به پزشكي قانوني ارجاع شد. وي ادامه داد: در بررسي‌هاي به عمل آمده از پزشكي قانوني آثاري از كبودي و ضرب و شتم در بدن مقتوله كشف نشد و در نتيجه تجاوزي نيز صورت نگرفته بود اما معلوم شد وي در روز قتل، روابط جنسي نامشروعي داشته است و پزشكي قانوني در حال حاضر گزارشي دقيق از علت تامه مرگ ارائه نكرده است در عين حال تاريخ مشخص مرگ همان روز مفقودي مقتول بوده است. ر

ييس پليس آگاهي آذربايجان‌غربي با بيان اينكه روز 24 فروردين ماه در رابطه با اين پرونده پنج نفر دستگير شدند كه در صورت ثابت‌شدن جرم، آنان تحويل مراجع قضايي خواهند شد. گفت: ‌يكي از دستگيرشدگان به نام «سليمان» اعتراف به داشتن روابط نامشروع با مقتوله كرده است.

النقي‌پورهمچنين از كشف دفتر يادداشت مقتوله از محل جسد خبر داد و افزود: مقتوله در اين دفترچه به فرار از خانه و سرنوشت نامعلوم خود اشاره كرده كه اين نشان از كمبود عاطفه و محبت دارد. همچنين حسن عباسي، فرماندار بوکان وقوع هرگونه آدم‌ربايي در اين شهرستان را کذب محض دانست و به ايسنا گفت: هيچ گونه آدم‌ربايي در اين شهرستان اتفاق نيفتاده است بلکه دختر به‌نام «سميه. ف» با توجه به اختلافاتي که با خانواده خود داشته به اتفاق مردي از خانه و شهر خود خارج شده و در يک روستا اقامت کرده‌ است. وي ادامه داد: پس از دو روز ماندن در اين روستا، مرد با اعلام اينکه متاهل است، قصد بازگشت به شهر را مي‌کند، اما ميان آنان دعوايي به وجود مي‌آيد که در نهايت منجر به قتل دختر فراري مي‌شود.

فرماندارشهرستان بوکان با بيان اينکه متهم به قتل در روز پنجشنبه 24 فروردين ماه دستگير شده است، اظهار کرد: متهم هرگونه قتلي را منکر شده اما آن چيزي که مسلم است ميان اين دو نفر دعوايي صورت گرفته که نهايتا منجر به قتل «سميه» شده است. وي تصريح کرد: دعوا صورت گرفته بين اين دو نفر محرز است و آثار خراشيدگي‌هاي مربوط به اين درگيري روي بدن متهم وجود دارد که نشان از قتل دختر توسط همين فرد دارد. عباسي درباره اينكه چگونه پليس با وجود صحت نداشتن آدم‌ربايي در اين ماجرا رسيده است، به ايسنا، گفت: دست خطي از مقتول به دست آمده است که براساس آن وي به خانواده خود اعلام کرده روز 16 فروردين ماه از خانه خواهد رفت و ديگر باز نمي‌گردد؛ اعترافات متهم نيز حاکي از اين است که دو روز پس از اقامت در روستا، وي به مقتول اصرار مي‌کند که به شهر بازگردند اما مقتول نمي‌پذيرد.

به گزارش ایسنا،وي درباره اينكه قاتل همدستاني نيز در اين ماجرا داشته است يا خير، اظهار کرد: متاسفانه شايعاتي به وجود آمده که اين ماجرا يک آدم‌ربايي بوده که توسط 10 تا 15 نفر اتفاق افتاده است اما اين کذب است و صحت ندارد؛ البته پليس شش نفر از افرادي را که اين دختر قبلا با آنها در تماس بوده را دستگير کرده است اما اين شش نفر در قتل اين دختر دخالتي نداشتند. فرماندار بوکان همچنين وقوع هرگونه تجاوز به عنفي را در اين ماجرا رد کرد و گفت: بنا به اعلام نظريه پزشکي قانوني به مقتول تجاوز نشده است.

مطالب مشابه را ببینید!