مجله تاپ‌ناز‌

درد افراد سالمند را با داروهای گیاهی تسکین دهید

درد افراد سالمند را با داروهای گیاهی تسکین دهید
به کارگیری روش های طبیعی به جای استفاده از قرص و شربت تاثیری بیشتری در بهبودی این مشکلات  دارد.
مرزنجوش ( پونه کوهی) گیاهی برای درمان سرفه
چای به همراه آبلیمو و عسل راهکارمناسبی برای درمان سرفه است اما اگر گلودرد و سرفه های مداوم شما را آزار می دهد چند قطره روغن مرزنجوش را در آبگرم ریخته و مصرف کنید. این ترکیب سرفه را بهبود می دهد.
نعناع درمانی برای گرفتگی سینوس ها
چنانچه شما در طول زمستان با گرفتگی سینوس ها دست و پنجه نرم می کنید، تهیه دستگاه مرطوب کننده هوا کک شایانی به شما خواهد کرد . این دستگاه به حفظ رطوبت کمک کرده و ها را از حالت گرم و خشک خارج می کند.
به همین ترتیب ، استفاده از نعناع نیز می تواند به رفع مشکل گرفتگی سینوس ها کمک کند به این ترتیب که ژل نعناع را زیر بینی بمالیدو سپس نفس عمیقی بکشید.
اسطوخودوس تسکینی برای سردرد
درمان گیاهی به وسیله اسطوخودوس به رفع گرفتگی عضلات گردن و تسکین درد ناشی از آن کمک می کند. علاوه بر این استنشاق روغن اسطوخودوس شما را از این درد رهایی می بخشد.
ورزشی برای درمان بی خوابی
یوگا ورزشی است که می تواند در درمان بی خوابی به همه افراد به خصوص بزرگسالانی که از مشکلات خواب رنج می برند کمک کند.افرادی که یوگا کار می کنند حدودا یک ساعت بیشتر از دیگران می خوابند.
گفتنی است این ورزش به حفظ آرامش کمک بسیاری می کند. البته شما می توانیدفعالیت های فیزیکی دیگری را نیز امتحان کنید که اثر مشابهی داشته باشد.
ساده ترین روش برای جلوگیری از درد عضلات
گاهی اوقات ساده ترین روش ها بهتترین انتخاب است. بر همین اساس جهت جلوگیری از درد عضلات بعد از تمرینات سنگین فیزیکی ، کمپرس یخ کارساز است.
هم چنین دوش آب سرد تاثیر مشابهی دارد و درد و گرفتگی عضلات را تسکین میدهد.

مطالب مشابه را ببینید!