مجله تاپ‌ناز‌

در آرایش عربی خلیجی به این نکات دقت کنید

آرایش خلیجی

نحوه آرایش عربی یا آرایش خلیجی و نکات مهم

در بسیاری از کشورهای عربی زنان صورت خود را با حجاب مانند روبند می پوشانند به طوری که تنها بخش صورت که قابل مشاهده باقی می ماند چشم می باشد. این تصادفی نیست که در آرایش چشمها بیشترین جلوه را دارند. به همین دلیل است که زنان عرب به چشمان جادویی زیبا شهرت دارند.

در این مقاله  نکات کلیدی در زمینه آرایش عربی ( خلیجی ) را به شما ارائه می دهیم :

چشمها :
چشمان دودی ویژگی اصلی آرایش عربی است.
متداولترین رنگ ها در این نوع آرایش ها مشکی خاکستری و سبز هستند.
شما با در نظرگرفتن رنگ چشم و لباسهای خودتان می توانید یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید. آرایش دودی سیاه برای شب و خانم های با چشمان فندقی ( قهوه ای تیره )  مناسب است.
همچنین برای برجسته کردن چشمان آبی و سبز نیز از این روش استفاده می کنیم. آرایش سبز برای خانم هایی با چشمان تیره مناسب است و به آنها جلا می بخشد.

در آرایش عربی خط چشم همیشه مورد استفاده قرارمی گیرد. با خط چشم معروف گربه ای می توانید چشمان خود را برجسته تر نشان دهید.
اگر می خواهید دیگران را با آرایش خود تحت تاثیر قرار دهید نباید مژه هایتان را نادیده بگیرید.آنها را فر کنید و ریمل بزنید. برای نتیجه بهتر می توانید از دو بار ریمل زدن برای حجم بیشتراستفاده کنید.

لبها :
همانطورکه در بالا ذکر شد تکیه اصلی این نوع آرایش بر روی چشمهاست ولی این به  معنی نیست که لبهای خود را نادیده بگیرید. لبهایتان را با یک رژ لب غلیظ پوشش دهید و به آنها برق لب بزنید تا به شکل  یک شاهزاده خانم عربی زیبا درآیید.

مطالب مشابه را ببینید!