مجله تاپ‌ناز‌

دستگیری خاله در خانه فحشا با 4 زن و 2 مرد!

دستگیری خاله در خانه فحشا با 4 زن و 2 مرد!

اعضای یک خانه فساد و فحشا در بیرجند به همراه خاله (خانم رئیس) در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. از اعضای این باند مواد مخدر نیز کشف شده است.

 

دستگیری 8 مرد و 4 زن در خان فحشا

اخبار حوادث : مأموران اداره عملیات پلیس امنیت عمومی با دریافت اخباری مبنی بر فعالیت شبکه‌ باند مخوف ترویج فساد و بی‌بند و باری در شهرستان بیرجند، دستگیری اعضای این باند و انهدام آن را در دستور کار خود قرار دادند. در تحقیقات شبانه‌روزی مشخص شد سردسته این باند با نام مستعار “خاله” است. بررسی‌ها نشان می‌داد خاله، با جذب دختران و زنان جوان و اعتیاد آنان به مواد مخدر، از آنان سوء استفاده می‌کند.

با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی اعضای باند در عملیاتی غافلگیرانه اعضای این باند دستگیر شدند. در بازرسی از پاتوق‌های باند خاله و یکی دیگر از سرکردگان اصلی این باند، 50 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ مجید شجاع، فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی، در رابطه با این خبر گفت: با دستگیری سرکردگان باند ترویج بی‌بند و باری ۱۲ نفر از اعضای باند شامل هشت مرد و چهار زن که برای اهداف نامشروع به کارگیری شده بودند، دستگیر شدند. پروندهٔ قضائی در این رابطه تشکیل و متهمان به مقام قضائی معرفی شدند.

مطالب مشابه را ببینید!