مجله تاپ‌ناز‌

دلیل ازدواج نکردن هانیه توسلی و مجرد ماندن هانیه توسلی چیست؟

هانیه توسلی در برنامه هفت در گفتگویی که با فریدون جیرانی داشت در مورد دلیلی مجرد ماندن و ازدواج نکردنش و همچنین حقوق و دستمزدش حرف هایی زد.

 

هانیه توسلی مهمان برنامه 35 آنلاین از دلیلی ازدواج نکردنش گفت

هانیه توسلی از 17 سالگی کار تئاتر را به صورت آماتور در همدان شروع کرد. در سال 1378 برای تحصیل در رشته نمایشنامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به تهران آمد. او علاقه مند به عکاسی و نقاشی است و فیلم هایی که به نقل از خودش بر او خیلی تاثیر گذاشته است و او را علاقه مند به بازیگری کرده است.

«35 آنلاین» نام برنامه ای اینترنتی با اجرای فریدون جیرانی است که در تازه ترین قسمت خود میزبان هانیه توسلی بازیگرسینما، تلویزیون و تئاتر بود.

هانیه توسلی با حضور در برنامه «35 آنلاین» از دستمزد خود، پیشنهاداتش برای علاقه مندان به حضور در عرصه بازیگری، علاقه مند شدنش به سینما با «هامون»، قبول نداشتن بازی خود، علاقه اش به سوسن تسلیمی، لیلا حاتمی و ترانه علیدوستی و دلیل مجرد بودنش گفت.

پایگاه خبری فیلم نت نیوز، پیش نمایشی چهار دقیقه ای از گفت و گوی فریدون جیرانی و هانیه توسلی را روی سایت خود منتشر کرده است.

در ابتدای این پیش نمایش، هانیه توسلی در پاسخ به فریدون جیرانی که از او در مورد دستمزد بازیگران پرسید گفت:«من خودم هیچ وقت دستمزد زیادی نداشته ام و به نسبت چیزهایی که شنیده ام فکر می کنم دستمزدم همیشه در حد متوسط بوده است. گاهی اوقات بازیگری باعث فروش میلیاردی یک فیلم می شود و ممکن است حقش باشد که دستمزد میلیاردی هم بگیرد.»

دلیل ازدواج نکردن هانیه توسلی و مجرد ماندن هانیه توسلی چیست؟

هانیه توسلی از بازیگران مجرد کشورمان

توسلی در پاسخ به این که کدام بازیگر این گونه است، به نام رضا عطاران اشاره کرد.

این بازیگر در مورد این که آیا حضورش در یک فیلم باعث فروش آن می شود یا نه گفت:«واقعا نمی دانم. خودم هیچ وقت احساس نکرده ام ستاره یا سوپراستار هستم. بعضی معتقدند برای موفقیت در عرصه بازیگری باید خوشگل یا خوش تیپ باشید یا پارتی داشته باشید اما به نظر من هیچ کدام از این ها موجب پیشرفت در این عرصه نمی شود.»

برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم «دهلیز»، در جواب جیرانی که پرسید برای دختران شهرستانی که عشق بازیگری دارند، چه توصیه ای داری، گفت:«پیشنهاد من به همه کسانی که می خواهند وارد این حرفه شوند در مرحله اول مطالعه کردن است. بعد از آن خرید یک مجله معتبر هنری به صورت ماهانه، دیدن فیلم های روی پرده و تئاترهای روی صحنه و خواندن نقدهای آن ها اهمیت بسیاری دارد.»

او در مورد علاقه مند شدنش به سینما با دیدن فیلم «هامون» توضیح داد:«فیلم «هامون» داریوش مهرجویی و «دیگه چه خبر» تهمینه میلانی مرا به سینما علاقه مند کرد. زمانی که فیلم «هامون» را دیدم دیوانه شده بودم و احساس می کردم دریچه ای رو به جهانی جدید به اسم سینما و تئاتر در برابرم گشوده شده است که مرا خواهد بلعید.»

دلیل ازدواج نکردن هانیه توسلی و مجرد ماندن هانیه توسلی چیست؟

هانیه توسلی بازیگر فیلم سیانور

بازیگر فیلم «سیانور» که این روزها روی پرده است، افزود:«به خاطر دارم فیلمنامه «سارا» اثر داریوش مهرجویی را سه بار خواندم و هنوز هم کتاب قدیمی اش را دارم که زیر دیالوگ هایش خط کشیده ام یا نمایشنامه های بهرام بیضایی را رونویسی می کردم و «آرش» را حفظ بودم. اگر آن شور و علاقه ای را که آن سال ها به بازیگری داشتم، اکنون نسبت به چیز دیگری در خود حس می کردم بدون شک در آن بهترین می شدم.»

هانیه توسلی در پاسخ به فریدون جیرانی که از او پرسید به آن چیزی که دوست داشته رسیده است یا نه گفت:«اگر صادقانه بگویم نه. من اصلا بازی خودم را قبول ندارم و هنوز آن نقشی را که باید بازی نکرده ام. نقشی که بتوانم حداکثر توانایی هایم را در آن به نمایش بگذارم. البته یک فیلم از این قضیه مستثنی است و آن هم فیلمی نیست جز «شب های روشن» به کارگردانی فرزاد موتمن.»

او که نخستین بار با نقش ستاره مشرقی در فیلم سینمایی «شام آخر» به کارگردانی فریدون جیرانی جلوی دوربین رفت در مورد این که در بازیگری از چه کسی الگوبرداری می کند توضیح داد:«همیشه گفته ام که در بازیگری ایزابل هوپر بازیگر فرانسوی را دوست دارم. در سینمای ایران غیر از اصغر فرهادی که همه دوست دارند با او کار کنند و من هم همین آرزو را دارم، جنس فیلم های ابوالفضل کاهانی را هم می پسندم. به نظرم آرتیست باید دیوانه باشد، به شخصه آرتیست های عاقل را جذاب نمی دانم.»

این هنرمند در مورد این که دوست دارد چه نقش هایی را بازی کند ادامه داد:« الان احساس می کنم بازی درونی بیشتر به من می خورد تا بازی بیرونی. آن جنس بازی را ترجیح می دهم که بیشتر متکی به نگاه باشد. چیزی که فروغ به آن می گوید متفکر، تنبل و بی تشویش.»

توسلی در مورد بازیگران زن ایرانی مورد علاقه اش تصریح کرد:«من اصولا همیشه طرفدار لیلا حاتمی بوده ام. همان زمانی که تازه به سینما علاقه مند شده بودم فیلم «لیلا» اثر داریوش مهرجویی را دیدم و هنوز هم به نظرم «لیلا» یکی از بهترین فیلم های سینمای ایران است. در نسل خودم همیشه به نظرم ترانه علیدوستی بازیگر خوبی آمده است و در نسل پیش از لیلا بی شک انتخابم سوسن تسلیمی است.»

دلیل ازدواج نکردن هانیه توسلی و مجرد ماندن هانیه توسلی چیست؟

هانیه توسلی ازدواج نمیکند!

او در پاسخ به این پرسش که نمی خواهی ازدواج کنی پاسخ داد:«نه. به نظرم ازدواج به شدت پیچیده است.»

هنگامی که جیرانی از توسلی پرسید بهترین فیلم عاشقانه ای که در سینمای جهان دیده است چه نام دارد با این پاسخ مواجه شد که او تصاویری از همه فیلم های مورد علاقه اش در ذهن دارد اما هیچ کدام عاشقانه نیستند و شاید بتواند به «بزرگراه گم شده» دیوید لینچ اشاره کند.

چرا هانیه توسلی ازدواج نکرده است ؟

مطالب مشابه را ببینید!