مجله تاپ‌ناز‌

دلیل خیانت اقایان چیست؟

خیانت آقایان


۱- یکنواختی رابطه

زوج ها پس از چند سال از شروع زندگی مشترک، خیلی مسائل را فراموش می کنند. بنابراین با سیاست باشید و عشقتان را زنده نگه دارید. لحظات عاشقانه بسازید به خودتان برسید و او را مسحون خود سازید.
۲- روابطتان به اندازه گذشته عاشقانه نیست
به خاطر بیاورید در دوران نامزدی لحظات عاشقانه و ارتباط فیزیکی تا چه حد برایتان اهمیت داشت. بعد از ازدواج هم باید همین حساسیت را حفظ کنید. شاید از کار یا روز شلوغتان با بچه ها خسته شده باشید اما ارتباط عاطفی به شما کمک می کند با یکدیگر در نزدیکی و تعامل بمانید. صادق باشید و تمام خواسته هایتان را مطرح کنید تا لحظات باشکوهی در کنار یکدیگر رقم بزنید.
۳- خودتان را رها کرده اید
همه ی ما دوست داریم درکنار افرادی باشیم که درباره خودشان خوب فکر می کنند و احساس خوبی نسبت به خود دارند. بنابراین به خود و خواسته هایتان بیشتر توجه کنید. خود را با تفریحات ارزشمند خارج از محیط کار سرگرم کنید و ظاهر خوبتان را حفظ کنید. این کار بروی حال و حوصله تان هم تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و این خوشحالی به همسرتان نیز سرایت می کند.
۴- رویاطلبی تان کجا رفته است؟
مردان در فکر خود رویای روابطشان را دارند بنابراین شما هم باید این کار را بکنید. شاید او از ترس اینکه شما در موردش چه فکری بکنید رویاهایش را با شما در میان نگذارد. چرا نباید از رویاهایتان با هم حرف بزنید؟ به گفته های هم گوش دید، شاید توانستید با هم به توافقی برسید.
۵- احساس نمی کند شما دوستش دارید
چه کسی دلش می خواهد مردی غرغرو و بداخلاق او را کنترل کند و دائم دور و برش باشد؟ با گذشت زمان دعواهای کوچک و کج خلقی های گاه و بیگاه به روابط انسان ها صدمه می زند. اما دوباره ساختن دیوارهای احترام و علاقه راه دور کردن این مشکل است.
۶- پرخاشگر بودن شما
شاید عادت داشته باشید اشتباهات را بیش از حد بزرگ کنید این کار باعث می شود او پس از انجام کارهایش احساس گناه کند
۷- دلش می خواهد دوباره احساس جوانی و قدرت کند
گفته می شود با قرار گرفتن در یک رابطه عاشقانه جدید دوباره هورمون اندروفین ترشح می شود که باعث می گردد مرد نسبت به خودش احساس بهتری داشته باشد. به همین دلیل است که مردان به زنانی که سن پایین تری از آنها دارند علاقه مند می شوند. در این صورت به مورد ۲ و ۴ برگردید .
۸- او عاشق بازی است
او هر چه را بخواهد به دست خواهد آورد. مردان همیشه به دنبال تنوع و هیجان هستند./آپام

مطالب مشابه را ببینید!